Rookee проапгрейдились по весні

95

Ну що тут сказати? Тільки респект команді розробників Ігоря Позойского, які під умілим керівництвом Андрія Смурыгова орють як бджілки. Одна справа ручками працювати і генерувати безанкорниє посилання, наочно оцінювати донори і перевіряти сайти на афілійованість, а зовсім інша справа все це автоматизувати і оттеститровать, щоб більш 60к користувачів сервісу Rookee могли все це справа використовувати для просування своїх проектів.

Нововведення сервісу Rookee

Генерація безанкорных текстів посилань

Про безанкорное просування багато розповіли свій час, воно досить ефективно і в той же час більш безпечно для просування молодих сайтів. Суть безанкорного — в текстах посилань не використовуються безпосередньо просувні ключі, а використовуються альтернативні тексти (тут, тут, там, адреса сайту, назву домену та інші).

Rookee проапгрейдились по весні

Що дає з точки зору SEO:

  • різноманітність посилальної маси і анкор листа;
  • природний вигляд посилань;
  • уникнути склеювання анкорів.

На виході оптимізатори отримують перевіреної ефективний метод роботи з зовнішніми посиланнями, реалізований автоматизовано. Як наслідок — більш природну посилальну масу і розведений анкор-лист.

Розширення функціоналу фільтрації донорів

В правила фільтрації донорів доданий ряд нововведень, які дозволять користувачам купувати ще більш якісні посилання і фільтрувати більше ГС, посилання з яких будуть працювати з меншою ймовірністю.

Фільтрація донорів з прихованими посиланнями

Приховані посилання – це «справжні seo посилання», приховані зі сторінки за допомогою параметрів display:none або opacity:0. У більшості випадків, даний метод використовується веб-майстрами, які хочуть приховати факт присутності на сайті продажних посилань для користувачів, хоча у вихідному коді вони чудово видно роботам поисквых систем. Вплив таких посилань може бути знижене або ж зовсім не враховуватися пошуковими системами, зокрема Яндексом, в першу чергу тому, що за ним не буде кліків і переходів (трафіку) — це один з доказів вважати дану посилання неприродною. Думка оптимізаторів з цього питання розділилися, частина з них купує приховані посилання, а частина не купує, вважаючи такі посилання марними. Фільтрація на приховані посилання здійснюється за параметрами display:none і opacity:0 у донора, в якому розташований блок з зовнішніми посиланнями.

Фільтрація донорів за наявності на сайті CSS

Даний функціонал дозволить оптимізатору відсіяти значну частину поганих сайтів, так званих made for sape. Даний тип сайтів характерний тим, що зроблено або за допомогою автоматичних генераторів сайтів, або вручну. Made for sape сайти створюються тільки для продажу посилань і, як показали дослідження, у більшості випадків не містять каскадних таблиць стилів (CSS — Cascading Style Sheets). Цього параметра немає в Sape або інших біржах, а також у конкурентних рішеннях.

Rookee проапгрейдились по весні

Помічник по перелінковці

Помічник по перелінковці підкаже користувачам, як правильно облінкований сторінки сайту, тим самим правильно розподіливши статична вага між ними. Список найбільш релевантних сторінок для перелінковки Rookee беруть з Яндекса (пошук по ключовому слову з обмеженням по сайту). Цього методу перелінковки дотримуюсь не тільки я, але і багато інші оптимізатори (скрін на прикладі loveplanet).

Rookee проапгрейдились по весні

Перевірка на аффилиаты

Афіліат або афілійований ресурс — сайт, не дає користувачу принципово нової корисної інформації по відношенню до іншого сайту того ж власника або тієї ж спрямованості (наприклад, другий сайт однієї і тієї ж фірми, хоча і не є дзеркалом першого). Користувачі системи Rookee зможуть в рамках безкоштовного аудиту сайту перевірити наявність сайтів аффіліатів (афіліат фільтра). Якщо сайт буде проаффилирован з іншим сайтом, то його просування може викликати труднощі. Перед просуванням від афіліат фільтра необхідно позбутися.

Покращений алгоритм підрахунку вмісту

Існуючий алгоритм підрахунку контенту на донорах був поліпшений. Тепер при підрахунку кількості контенту на сторінці не враховується текст в атрибуті alt картинки, а також не враховуються тексти посилань на сторінках. Дані зміни дозволять більш точно проводити підрахунок кількості корисного контенту на сторінках, що в свою чергу дозволить омтимизаторам отримувати більш точний список донорів виходячи з налаштованих фільтрів.

Оновлений інформер апдейтів

Користувачі системи Rookee зможуть отримувати статистику по апдейта Яндекс завдяки оновленому інформеру апдейтів.

Rookee проапгрейдились по весні

Ну і наостанок — поповнення балансу через Qiwi

Тепер у користувачів системи Rookee з’явилася можливість швидко поповнити баланс за допомогою Qiwi гаманця. Процесинг йде через ROBOKASSA

Rookee проапгрейдились по весні

Нововведення з точки зору важливості на мій погляд

  • Безумовно, самим потужним нововведенням я вважаю появу безанкорных посилань. Відразу ж можна робити стратегії під молоді сайти тільки на безанкорных посиланнях і вічних оголошеннях через MainLink.
  • Далі рекомендації по внутрішній перелінковці — проставляння посилань тільки з релевантних сторінок на думку яндекса. Саме так роблю я. Саме так радить робити Люстик. І здоровий глузд тільки за.
  • Далі йде фільтрація донорів з прихованим посиланнях і CSS — теж дуже важливий функціонал, використання якого дозволить виключити непрацюючі донори.
  • Перевірка на аффилиаты — корисний функціонал тепер не доведеться чекати ручками при підозрах. Автоматизація та скорочення тимчасових витрат.
  • Покращений алгоритм підрахунку контенту — корисна фіча, тепер точніше можна задавати параметри за кількістю контенту і як наслідок бути впевненим в кількості тексту статті/публікації, а не символів у вихідному коді.
  • Платити тепер можна через Ківі — ну логічно доповнити універсальність платженых систем.
  • Новий інформер апдейтів — логічне оновлення, стояти на місці не стоїть.
  • Якщо ви тільки прийшли в інтернет і хочете навчитися просувати сайти, то як сказав один мій відомий колега — закиньте сайт в посилальний агрегатор і подивіться які посилання будуть купуватися.

    У Rookee можна:

    • налаштувати механізм закупівлі посилань (створити свою стратегію)
    • ці посилання можна подивитися
    • подивитися як будуть генеруватися безанкорниє посилання (для молодих сайтів краще почати тільки з них)
    • подивитися, як це буде працювати на позиції
    • вирішити куди рухатися далі

    По суті справи, система зробить за вас монотонну рутинну роботу, для виконання якої потрібні практичні знання (генерація посилань, підбір і фільтрація донорів, з’їм позицій). А вам залишиться подивитися, як це повинно працювати і проаналізувати отриманий результат.

    Зареєструватися в сервісі можна за цим посиланням (реферальная). Якщо будуть питання — задавайте в коментарях.

    Терехов.

    Постової — як купити вічні посилання та не помилитись.