Як клієнти хантят на послуги оптимізаторів

100

По середах просувається дитяче спортивне взуття.

Послуги оптимізаторів коштують грошей. У деяких оптимізаторів коштують великих грошей, у деяких не дуже великих. Тим не менш грошей. Гроші не всі люблять платити і не всі хочуть. Є категорія хитрожопых (перепрошую за вираз, але воно більш точно характеризує) клієнтів, які хочуть отримати послуги за рахунок інших і якщо бути ще точніше, отримати послуги та підставити інших людей, якими звичайно виступають конкуренти по серпу.

Теорію, думаю, зрозуміли, переходимо до практики. Є два сайти, скажімо, тематики радіокерованих вертольотів (у лютому підсів на цю справу разом з дитиною і тепер без аварій літаємо з кухні через коридор в залу і назад і обидва при цьому задоволені як слони).

Є два сайти, нехай будуть helicopter.ru і vertolet.ru (домени вигадані, природно, будь-який збіг є чистою випадковістю). У сайтів все йде добре, але не просто чудово, і профіт з сайтів хочеться піднімати. І ось власники helicopter.ru вирішують повністю переробити сайт, грамотно оформити внутрішню оптимізацію, юзабіліті і тд, щоб збільшити продажі HE вертольотів через сайт. Консультації з внутрішньої оптимізації коштують грошей. Розробка стратегії просування так само коштує грошей (наприклад у Олени Камськой аж 700 баксів). Написання ТЗ для програміста і верстальника з внутрішньої оптимізації так само коштує грошей, тому що це час.

Як власникам helicopter.ru не платити за ці послуги? Приблизно так.

  • Власники helicopter.ru розробляють новий дизайн і функціонал свого сайту і готують вхідні дані для звернення до оптимізатора (макети сторінок, концепт, опис функціоналу).
  • Далі власники helicopter.ru пишуть пропозиція співпраці оптимізатору і подаються власниками сайту vertolet.ru. На підтвердження серйозності своїх намірів вони надсилають макети нового дизайну, докладний опис фунцкционала, і все що тільки можна, щоб полегшити оптимізатору роботу з точки зору розуміння, що ж сайт в підсумку повинен буде робити. Опис ну прям як тут.
  • Все, на цьому перша частина хантінг закінчується. Думаю фішку ви зрозуміли. Тепер про те, як не попастися в мережі таких хлопців.

  • Найпростіше попросити замовників відписати вам з поштової скриньки з іменем домену, в даному випадку @vertolet.ru тим самим вони підтвердять свої права на сайт (правда досвід системного адміністрування мені говорить про те, що при бажанні у лист можна підставити будь-адресу відправника, а досвідченим одержувачам це так само можна буде з’ясувати).
  • Трохи складніше — попросити доступ до яндекс вебмайстру і гугл вебмастрес тулс. Для цього потрібен доступ до хостингу або cms сайту, а він швидше за все є тільки у власників.
  • Ну і найцікавіше — запросити повну передоплату і спокійно займатися своєю роботою. В даному випадку без різниці, за чиї вже отримані гроші і для кого виконувати свою роботу.
  • Чим загрожують подібні ситуації? У першу чергу тим, що вас можуть банально кинути на гроші. І якщо в даному випадку звернутися до замовників, нібито vertolet.ru, то може вийти сильне непорозуміння. Найголовніше що ви втратите — це свій час, який, швидше за все, ніхто не оплатить.

    Тому якщо раптом вам пишуть про просування сайту helicopter.ru з лівого email від yandex, проявіть пильність і уточніть належність особи замовника до сайту, консультації для якого він хоче замовити. Будьте пильні. І звичайно, ростіть професійно.

    Терехов.

    Постової — є такий ось сайт до tattooes.net.ru в ЯК, з ним змінюємося посиланнями.

    Відео сьогодні про найбільший вертоліт у світі — звичайно ж російський МІ 26Т.