Продають тексти — як писати?

577

Гостьовий пост від Вовки на тему «Копірайтинг — рушійна сила продажів на вашому сайті. Головні елементи ефективного електронного тексту для рекламних сайтів, сайтів МЛМ та Інтернет-магазинів».

Нам чомусь здається, що більшу частину товарів, які ми виставляємо на нашому сайті, допомагають продати фотографії цих самих товарів і низькі (принаймні, нижче, ніж у наших конкурентів) ціни. Але багаторічні дослідження, які провели фахівці кафедри торгівлі та менеджменту Массачусетського технологічного університету, довели, що в 95 випадках з 100 продають саме коментарі до товарів, до яких раніше (і можна навіть не сперечатися, що це саме так) ви ставилися без належної поваги. Але ще нічого не втрачено, хоча б тому, що тепер ви можете повністю змінити весь текст на вашому сайті, в результаті чого вже на наступний день продажі збільшаться в кілька разів.

Стислість

У першу чергу вам потрібно знати про особливості читання тексту на моніторі. Читання з екрана понад утомливо для очей, ніж читання з паперової сторінки, тому будь-який Інтернет-текст повинен бути максимально коротким. Оптимального обсягу – одна сторінка, завбільшки з екран монітора. Якщо ви хочете розмістити великий текст, обов’язково покладіть його вступом. А ще краще – опублікуйте два варіанти поста – короткий і розгорнутий для тих, кого зацікавить більш детальна інформація. Доведено, що варіанти «частина тексту» і «читати далі» майже не працюють.

Тверезість

Дуже часто Інтернет розглядається його користувачами в першу чергу як електронний довідник. Інтернет-користувачі не піклуються про задоволення від читання, вони просто хочуть знайти інформацію, яку їм потрібна. Текст, отже, повинні бути достовірним. Але написання актуального і короткого тексту вимагає практичних навичок. Тому з самого початку вчіться писати тексти (або наполягайте, щоб це робили працюють на вас копірайтери), зосередившись на сутності речей. Так, відмовтеся від довгих вступів. Саме перше речення повинно відразу ж вводити в суть справи: у тексті обмежте число прикметників, а то і зовсім позбавтеся від них, тобто постаратися уникнути непотрібних описів.

Прозорість

За раз Інтернет-користувач переглядає кілька статей. Саме «переглядає», а не читає їх. Тому текст має бути чітким і прозорим. Прозорість тексту може бути досягнута в кілька нескладних прийомів.
Почнемо з вибору шрифту – це потрібно для того, щоб відвідувач прочитав всю інформацію, яку ви хочете до нього донести:
— розмір шрифту повинен бути не менше 10, але не більше 12;
— обмежтеся у використанні фраз із заголовних букв;
— не відзначайте «потрібне і важливе» курсивом, напівжирним шрифтом або підкресленням;
— виділяйте тільки в тому випадку, якщо деякі частини в тексті дійсно заслуговують особливої уваги, оскільки якщо обсяг виділеного тексту на сторінці перевищує 15 відсотків, то цей прийом перестає працювати;
— і якщо взялися за виділення, то обмежте себе тільки одним типом виділення, щоб не створювати відчуття хаосу.

Пам’ятайте, що відповідний вибір кольору шрифту і фону підвищить читаність тексту в кілька разів. Краще дотримуватися універсальних принципів: темний текст на світлому фоні. Білий текст на темному тлі може і буде виглядати стильно, але до вас може прийти користувач, який провів в Мережі пару годин, і такий текст викличе у нього мимовільне роздратування і бажання покинуть ваш сайт. Так само текст повинен бути правильно розміщений на сторінці. В ідеалі він повинен перебувати на лівій її частині, з вирівнюванням по лівому краю. Ніколи в центрі!!! Дослідження показують, що око сприймає саме лівобічний текст, вважаючи все, що розташоване праворуч, другорядним.

Всі заголовки і підзаголовки повинні бути трохи (на 1-2 пункти розміру шрифту) більше, ніж основний текст. Вони також повинні бути трохи коротше. Ідеальним вважається пост на 2-3 абзаци із заголовком в 3-4 слова. Крім того, ви повинні звикнути до такого правила: один абзац повинен містити тільки одну думку. Ключова інформація повинна бути включена в перші кілька пропозицій, які очей користувача побачить в самий перший момент. Правда, існує думка, що Інтернет-тексти повинні бути більшими, ніж друковані заголовки, щоб перетворитися в резюме подальшого тексту. Спробуйте, може це підійде для вашого сайту, але все одно постарайтеся, щоб найдовший заголовок був вписаний в один рядок. Кращий заголовок у цьому випадку одна фраза в 8-10 слів, без зайвих метафор, стилістичних феєрверків і каламбурів. Заголовки у формі запитань можуть зацікавити користувача, і заставати його читати весь текст, щоб знайти відповідь на поставлене в заголовку питання. Ну і, звичайно ж, усі заголовки потрібно виділяти жирним.

Простота і ясність

Пам’ятайте, що користувачі мережі – багатомільйонна аудиторія різного віку, з різними інтересами та рівнем освіти. Тому складайте текст, доступний для розуміння більшості, а значить – простий. Ви не повинні використовувати складні фрази, дотепні вислови та малозрозумілі слова. Цей вид «інтелектуальної прози» в торговому Інтернеті слід уникати. Використовуйте в Інтернет-текстах фрази і слова, звичні середньостатистичному обивателю, утримавшись від синонімів, займенників і цифр, написаних словами. І ще: завжди пишіть позитивно, намагаючись підняти настрій користувачеві не жартами, а своєї загальної доброзичливістю.

Рубрики і розділи – головна запорука успіху в Інтернет-продажах

Основні елементи тексту в Інтернеті – назви і заголовки. Дуже часто саме вони несуть всю головну інформацію тексту. І саме вони вирішують, чи буде користувач продовжувати читати далі або піде з вашого сайту кудись ще. Згідно з опитуваннями, користувач витрачає на середній текст в Мережі 10 секунд. Якщо ви не зацікавили його за це час, він піде далі. Зробити це може тільки вдало складений заголовок. Але ефективне назва – найважче для копірайтингу. Тому дотримуйтеся наступного правила – завжди виносьте в заголовок найважливішу інформацію, тільки тоді користувач буде читати всі комерційну пропозицію. Так само назва статті обов’язково має включати ключові слова, це дозволить вам підняти свій пост в пошукових запитах. Звичайно, можна стверджувати, що блискуча метафора і каламбур привернуть увагу читача куди більше, ніж сухі факти знижок, але ви повинні бути впевнені на 100%, що ці ваші «перли» будуть досить переконливі, щоб змусити читача прочитати текст під ними. Тому краще написати «знижка», ніж «ви довго бродили, але, нарешті, прийшли до нас». Не вірите? Тоді назвіть два пости з однаковим текстом по-різному, і подивіться, який з них збере більшу кількість відвідувань.

Вчіться писати вступ. Не менш важливим, ніж все, про що ми писали вище – вступ для вашої статті. Висококласні фахівці PR скажуть вам, що хороше вступ не розкриває зміст тексту, а тільки інтригує читача, стаючи свого роду приманкою. Часто, коли недосвідчені копірайтери розміщують у вступі майже всю важливу інформацію, щоб потім довго і нудно розжовувати її в статті, власники сайтів терплять збитки, бо читаючи повторювану інформацію, відвідувачі втрачають до неї інтерес, втрачаючи інтерес до товару, який вона описує.

5 головних питань будь-якого тексту, який продає

Пам’ятайте, що стаття продає тільки в тому випадку, якщо відповідає на 5 головних запитань: Хто? Що? Де? Коли? Почому? Якщо ви зможете вкласти все це приблизно в 200 слів, то вважайте, що створили ідеальну ефективну статтю.

Хочете наостанок головну формулу?

Краща продає стаття повинна бути не більше ніж на 200 слів і при цьому складатися з помітного назви, інтригуючого вступу, інформаційного тіла і який запевняє в тому, що саме ваша пропозиція найвигідніша для користувача, кінця. Проте все не так просто. Якщо згадати, що, крім цього, вам потрібно наповнити свій текст ключовими словами, настільки необхідними для уваги пошукових машин, і при цьому ваш текст повинен бути все-таки написаний для живих людей, а не для роботів, то можна зрозуміти, що пройде не один день і зміниться не один копірайтер, перш на вашому сайті з’являться по-справжньому тексти, що продають.З багатьох согласшусь, так як тема мені близька і цікава, радий що цей пост з’явився в моєму «скарбничці». Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — просування сайту самостійно.

Відео сьогодні щоб підзарядитися.