Є категорія людей, які потребують в просуванні сайтів, але м’яко кажучи, дуже далекі від практики, але в теорії натасканные непогано. Так само є категорія «менеджерів», які вміють добре керувати, вміють вникати в процеси поверхнево, чітко уявляти собі основні механізми роботи але не більше того. У другій категорії мозок добре заточений під менеджмент (управління), а не під виконання (экзекутив).
І ті, і інші приблизно розуміють, як все повинно відбуватися і працювати, але при цьому далекі від прикладної практики. Всі знають що сторінки повинні бути оптимізовані, перелінковка повинна мати місце бути, посилання повинні закуповуватися, а коли справа доходить до практики, виникають питання та складності.
Втім ринок не стоїть на місці, якщо є попит (а він реально є), то з’являється і пропозиція. «Попитом» у даному разі можуть виступати штатні комп’ютерники, яким волею долі довелося перекваліфікуватися в сеошники. Коли я давно працював сисадміном, у мене була схожа ситуація, правда з неї я викрутився дещо по-іншому, а це зовсім інша історія.
Однією з пропозицій під даний вид попиту є сервіс link-broker.ru. Якщо коротко — то це персональний сеошник на тому кінці інтернету, який проаудирует сайт, налаштує фільтри закупівлю посилань, і все це вам покаже і розповість, ну і звичайно ж візьме за це трохи грошей. По суті справи, ваш сайт просувається «наставником», причому ви можете моніторити процес просування до тонкощів (аж до доступу до аккаунту sape), задавати питання і отримувати відповіді. Причому в будь-який момент ви можете відмовитися від послуг наставника і продовжити роботу на налаштованому записі самостійно.
Це як раз для тієї категорії замовників, яким потрібно вказати відсоток точних входжень, і надати доступ до аккаунту sape. Такі люди є, про це розповідав Віктор Нагайцев (PerfecSEO). Особисто вони таким хлопцям відмовляють, а ось link-broker із задоволенням бере до себе на обслуговування.
Алгоритм роботи більш детально (картинка кликабельна)
Ціни на послуги тут. Пробіжимося по кожному пункту.
SEO аудит сайту 50$. Чесно кажучи досить бюджетно і недорого, мабуть користуються власними автоматизованими продуктами і виставляють такий цінник як якийсь бонус за користування системою.
Аналіз юзабіліті сайту 80$ — знову ж таки досить дешево, враховуючи те, що середній цінник з ринку мінімум 10 разів більше.
Посилальний брокер від 165$ — тут мається на увазі оплата посилального бюджету, плюс сервіс бере собі 25 відсотків за налаштування аккаунта на просування. Вартість може бути більше/менше — залежить від необхідної кількості зовнішніх посилань. Крім Sape використовується Miralinks, Gogetlinks і власна база майданчиків.
Просування статтями (8$ собівартість написання статті плюс 15$ розміщення на майданчиках, мабуть) — так само досить бюджетно, близько середніх цін по ринку.
Внутрішня оптимізація однієї сторінки 5$ — ну десь так в середньому коштує один текст для конкретної сторінки, так само досить бюджетно.
Приклад просування показаний тут. Продовження тут. До речі кажучи, дуже цікаві кейси показують на прикладах просування.
Є онлайн консультація. Є прямий московський номер. Пробуємо, користуємося, пишемо відгуки.
Терехов.