Прозорість просування сайтів для «неспеціалістів»

84

Є категорія людей, які потребують в просуванні сайтів, але м’яко кажучи, дуже далекі від практики, але в теорії натасканные непогано. Так само є категорія «менеджерів», які вміють добре керувати, вміють вникати в процеси поверхнево, чітко уявляти собі основні механізми роботи але не більше того. У другій категорії мозок добре заточений під менеджмент (управління), а не під виконання (экзекутив).

І ті, і інші приблизно розуміють, як все повинно відбуватися і працювати, але при цьому далекі від прикладної практики. Всі знають що сторінки повинні бути оптимізовані, перелінковка повинна мати місце бути, посилання повинні закуповуватися, а коли справа доходить до практики, виникають питання та складності.

Втім ринок не стоїть на місці, якщо є попит (а він реально є), то з’являється і пропозиція. «Попитом» у даному разі можуть виступати штатні комп’ютерники, яким волею долі довелося перекваліфікуватися в сеошники. Коли я давно працював сисадміном, у мене була схожа ситуація, правда з неї я викрутився дещо по-іншому, а це зовсім інша історія.

Однією з пропозицій під даний вид попиту є сервіс link-broker.ru. Якщо коротко — то це персональний сеошник на тому кінці інтернету, який проаудирует сайт, налаштує фільтри закупівлю посилань, і все це вам покаже і розповість, ну і звичайно ж візьме за це трохи грошей. По суті справи, ваш сайт просувається «наставником», причому ви можете моніторити процес просування до тонкощів (аж до доступу до аккаунту sape), задавати питання і отримувати відповіді. Причому в будь-який момент ви можете відмовитися від послуг наставника і продовжити роботу на налаштованому записі самостійно.

Це як раз для тієї категорії замовників, яким потрібно вказати відсоток точних входжень, і надати доступ до аккаунту sape. Такі люди є, про це розповідав Віктор Нагайцев (PerfecSEO). Особисто вони таким хлопцям відмовляють, а ось link-broker із задоволенням бере до себе на обслуговування.

Алгоритм роботи більш детально (картинка кликабельна)

Прозорість просування сайтів для «неспеціалістів»

Ціни на послуги тут. Пробіжимося по кожному пункту.

SEO аудит сайту 50$. Чесно кажучи досить бюджетно і недорого, мабуть користуються власними автоматизованими продуктами і виставляють такий цінник як якийсь бонус за користування системою.

Аналіз юзабіліті сайту 80$ — знову ж таки досить дешево, враховуючи те, що середній цінник з ринку мінімум 10 разів більше.

Посилальний брокер від 165$ — тут мається на увазі оплата посилального бюджету, плюс сервіс бере собі 25 відсотків за налаштування аккаунта на просування. Вартість може бути більше/менше — залежить від необхідної кількості зовнішніх посилань. Крім Sape використовується Miralinks, Gogetlinks і власна база майданчиків.

Просування статтями (8$ собівартість написання статті плюс 15$ розміщення на майданчиках, мабуть) — так само досить бюджетно, близько середніх цін по ринку.

Внутрішня оптимізація однієї сторінки 5$ — ну десь так в середньому коштує один текст для конкретної сторінки, так само досить бюджетно.

Приклад просування показаний тут. Продовження тут. До речі кажучи, дуже цікаві кейси показують на прикладах просування.

Є онлайн консультація. Є прямий московський номер. Пробуємо, користуємося, пишемо відгуки.

Терехов.