ROOKEE представляють новий реліз: біржа стратегій

71

З сьогоднішнього дня в сервіс ROOKEE з’явилася біржа стратегій! З усіх коли-небудь створених1 авторських стратегій був сформований і структурований каталог з великою кількістю параметрів. Саме за цими параметрами користувачі сервісу можуть з легкістю підібрати потрібну стратегію для конкретних запитів просувається проекту, або порівнювати декілька стратегій між собою.

Потрапляючи на топові позиції рейтингів стратегій, автори автоматично отримують перевагу перед конкурентними стратегіями, а, значить, додатковий піар і, звичайно ж, дохід.

Ще недавно користувачі, охочі купити авторську стратегію, змушені були витрачати свій час на пошук інформації про стратегії, пропонованих тими чи іншими професіоналами. Крім того, не можна було бачити всі стратегії одночасно, вибирати кращу або спостерігати динаміку їх ефективності. Порівнювати стратегії різних авторів можна було, грунтуючись тільки на їх опис і спираючись на авторитет автора і його репутацію. Це значно ускладнювало як користувачам, так і авторам роботу з функціоналом закритих авторських стратегій.

Сьогодні ROOKEE випустили довгоочікуване рішення — біржу стратегій! Більше не потрібно вивчати профільні гілки форумів і блогів авторів в пошуку відповідних стратегій. У користувачів з’явилася єдина вітрина для покупки стратегій, а так само можливість порівнювати і вибирати найбільш відповідний і ефективний метод просування, використовуючи набір рейтингів, що враховують економічну ефективність і динаміку просування по схожим запитам. У авторів з’явилася додаткова майданчик для продажу своїх стратегій, а відповідно, заробітку.

Система надає два режими роботи з біржею: простий або розширений.

ROOKEE представляють новий реліз: біржа стратегій

Простий режим підійде для користувачів, які володіють мінімальними навичками і знаннями про SEO. При виборі простого режиму роботи система автоматично підбере найбільш підходящі для проекту і запиту стратегії. Розширений режим підійде користувачам з компетенціями високого рівня, так як вони зможуть самостійно задавати значення параметрів пошуку стратегій (вік домену, наявність в Яндекс.Каталозі, частотність, конкурентність та ін), збільшуючи тим самим точність підбору стратегій системою.Здійснюючи підбір стратегії для запиту, система завжди пропонує ТОП-3 кращих стратегій з біржі.

Кожному автору стратегії вигідно убезпечити своїх передплатників від небажаних помилок у просуванні, адже від цього залежить репутація автора і рейтинг стратегії. Тому творцям авторських стратегій пропонується використовувати такий критерій, як область застосовності стратегії. Вона обмежується такими параметрами, як вік домену, наявність в Яндекс.Каталозі та ін. і є обов’язковою для заповнення перед початком продажу авторської стратегії.

ROOKEE представляють новий реліз: біржа стратегій

Ні для кого не секрет, що одна і та ж стратегія її застосовності для різних запитів може працювати з різною ефективністю. Наприклад, стратегія для руху низькочастотних запитів, по якій добре просуваються низкоконкурентные запити може погано просувати висококонкурентні, а ефективність просування конкретної стратегією старих сайтів відрізняється від ефективності просування молодих. Тому у однієї і тієї ж стратегії в рамках різних груп запитів рейтинги будуть відрізнятися.

Щоб зробити вибір стратегій найбільш об’єктивним і якісним, творці біржі стратегій чималу увагу приділили рейтингів, згідно з яким буде здійснюватися підбір стратегій просування. Одночасно ви можете порівнювати не більше трьох з підібраних стратегій. Рейтинг стратегій будується з урахуванням наступних параметрів:

  • RQ2 (Rookee Quality) — унікальний комплексний параметр, що показує ефективність стратегії з урахуванням часу просування, динаміки зміни позицій, ефективності використання бюджету та інших параметрів;
  • Всього користувачів — кількість користувачів, які підписалися на стратегію;
  • Активних користувачів — це кількість передплатників стратегії з просуваються запитами, за якими проводиться закупівля посилань.
  • Середній бюджет — це кількість грошових коштів, яке в середньому витрачається на просування по запиту обраної стратегії.

Механізм порівняння ефективності стратегій по рейтингах відбувається, в тому числі, в ретроспективі, що дозволяє вибрати, наприклад, найбільш стабільну стратегію або навпаки найбільш динамічно розвивається. Наприклад, у разі зміни алгоритму можна відразу вибрати стратегію, що стала або залишилася ефективною на даний момент.

Тепер у користувачів сервісу ROOKEE є все необхідне, щоб з максимальною ефективністю вибирати, порівнювати, і купувати авторські стратегії просування, а автори отримали унікальний інструмент для продажу своїх стратегій.

1 Критерій потрапляння авторської стратегії біржу — наявність п’яти або більше активних користувачів, які користуються цією стратегією

2 Докладне дослідження про унікальний параметрі Rookee Quality читайте найближчим часом на блозі сервісу ROOKEE

При підтримці сайту http://www.inclouds.ru/