За підтримки протипожежні двері.
А якщо бути ще точніше — конверсія фарма трафіку. Статистику люб’язно надав StArik. Перш ніж щось показувати, хотілося б зробити кілька зауважень про трафік, про методі його конверсії і т. д.
Нагнати трафіку можна багато, але конвертуватися в продажу він не буде. Тому важливо якість трафіку, його тематичність і багато інших факторів. Об’єкт конвертації або сайт, куди цей трафік прямує — це аптека або шоп в сленгу вебмайстрів — онлайн магазин, де можна вибрати товар і оплатити його електронною готівкою. Свої аптеки StArik повністю уникализирует і вважає за краще збирати на них пошуковий трафік. Всі деталі, які можна викласти в паблік, описані у нього на блозі.
В пості не наводжу цифри з доходами в баксах, так як метою посту є показати співвідношення залученого трафіку, замовлень (ордерів), кількості оплат. У середньому з однієї продажу вебмайстру дістається від 20 до 40 доларів в залежності від проданої таблетки і відсотка партнерської програми. До речі кажучи, дана статистика з партнерської програми http://medinc.biz/.
Трафік, унікальні відвідувачі, замовлення, співвідношення замовлень і унікальних відвідувачів
Унікальні відвідувачі, замовлення, замовлення на уникам, в процессингу.
Замовлення, у процессингу, співвідношення замовлень до процесингу
У процессингу, замовлення, оплачені замовлення
Як ми бачимо, в фармі не все так просто, як в онлайн бізнесі загалом, там і конвертації трафіку в замовлення, замовлення, оплати, оплати комісію вебмайстрам. Підвищення конвертації — це постійна безперервна робота, успіх якої досягається постійною практикою та аналізом. Без цього нікуди. Якщо будуть якісь питання за графіками, задавайте в коментарях, покачаем дискус сильніше.
Постової — секрети вконтакте.
Відео сьогодні дуже мила добірка з коте.
Терехов.