Google+, Twitter, Facebook

58

Це саме ті 4 соціальні мережі/сервісу (називайте як хочете), якими я в даний момент користуюся. Місяць тому перше місце по активності займав твіттер, далі йшов facebook, потім контакт (я там музику слухаю) і потім google+. Контакт я з титла поста видали, так як трафіку він мені практично не дає. Спочатку google+ я сприймав як деякий таке новомодноя явище, а вже повідомлення від людей, які додавали мене в кола, та 90 відсотків яких я не знав, підривали мозок. Я намагався зрозуміти, хто з них хто, а потім плюнув. Ну додаєте мене, значить напевно знаєте. А якщо знаєте, то велкам.

Наприклад в твіттері. У мене 4к+ фоловерів. Сам я йду за 200+ людьми, яких в принципі знаю, що Частина з цих 200 так само заволловила мене. Інших 4к людей і ботів я не знаю. В принципі це не найстрашніше, у Джона Чоу (люблю перечитувати інтерв’ю з ним) на даний момент 53к фоловерів і я не впевнений, що він всіх їх знає.

Про трафік з твіттера я писав кілька разів (один, два). Він там є і дуже навіть непоганий. Сьогодні якщо я пишу пост на блозі, то я анонсирую його тільки в твіттер, ніяких дайджестів, тематичних соціальних мереж. Іноді натискаю Like для facebook, але з цієї соціальної мережі порядного кількості трафіку я не отримував. Вконтакт за моїми спостереженнями дає «попсовий» трафік, який не дуже цікавий. Хоча як показує практика, якщо тематичний цікавий пост розбавити не менш цікавим роликом, то вконтактовцы «радіють» таким аносі. І ось недавно в google+ стали з’являтися руху, діалоги і як не дивно трафік.

Якщо у твіттер — це сервіс мікроблогів, facebook — соціальна мережа, google+ — це соціальна мережа заточена під блоги з діалогами, чи що. Ті я можу туди чого-то писати, тут же в гілці діалогу отримувати коментарі, плюси… Ті google+ дозволяє спілкуватися без кілька нагромаджень, властивих facebook, і більш наочно, ніж це реалізовано в твіттері, коли твої повідомлення або потрапляють всім в паблік, або тільки одній людині в директ месадж.

Причому якщо твіттер після анонсу дає разовий ефект в плані трафіку, а потім твіти йдуть далеко вниз і ефекту немає, то google+ може давати ефект і після анонсу, навіть якщо анонс пішов вниз після нових повідомлень. На момент написання посту ось такий скрін з джерелами трафіку на сьогодні за даними woopra. Як ми бачимо, google+ вже дав три переходу, в той час як твіттер t.co тільки два. Різниця маленька, але вона є і говорить за себе.

Google+, Twitter, Facebook

Я думаю, що в плані перспектив тематичного трафіку в google+ є всі шанси, потрібно лише грамотно вести свій аккаунт і природно розкручувати природним чином. Точніше навіть ось так: вести себе природно в google+, ділиться корисною інформацією, вставляти туди в тому числі посилання на свої авторські публікації і радіти життю.

Причому виходить така цікава картина, що разом з твіттером паралельно треба буде вести і google+, причому дуже і дуже бажано їх не перетинати. У моєму особистому твіттері одна аудиторія, google+ інша. І якщо мій твіттер більше для мікроблогів, то google+ для діалогів. До речі, було б корисним зробити на блозі коментарі від google+ за аналогією з контактом і facebook. Ось трафіку то можна було б збирати. Думаю google з часом реалізує цю фічу.

Отже можна сказати, що google+ це не стільки конкурент твіттер і facebook, скільки ще одна унікальна з точки зору архітектури та ідеї середовище, де можна збирати аудиторію, з якою легко і зручно спілкуватися в плані інтерфейсу мережі і в той же час анонсувати цієї аудиторії корисну інформацію, в тому числі і зі своїх ресурсів. Працюйте, не лінуйтеся і будемо вам щастя.

Терехов.

Постової — seo блог poleshuk.ru. Нотатки про інтернет-маркетингу.

Відео сьогодні можна буде відправити у свій google — воно про те, як доблесні поліцейські ГИБДД порушують правила дорожнього руху