Думки про трафік з фейсбуків і твіттерів

92

Спонсор посту — акція заберіть наші гроші від North-West Financial Broker.

В ті часи, коли бум соціальних мереж був на піку (ну ви зрозуміли мою думку), бум, та ще на піку, в наших думках була мимовільна думка, що з соцмереж можна було нагнати трафіку куди завгодно і в принципі скільки завгодно. І нерідко при старті якогось проекту або сайту цей «потенціал» соцмереж ставилося на перше місце для вирішення завдання залучення аудиторії.

Запускаєте ви форум, блог, контентний проект і тд, питання залучення аудиторії зводився до наступного: а у мене є твіттер і фейсбук, значить трафік. Я не кажу, що ВСІ так вважали, але таких було багато, в тому числі і я. Вже потім мною був написаний пост про те, що твіттер не генератор трафіку, з припискою, «однак».

Мораль цієї байки така — на ГС ви багато трафіку з соцмереж не залучите, навіть якщо у вас буде нереально крутий і прокачаний аккаунт в твіттері, що у фейсбуці або десь ще. По суті те ж саме і з пошуком — не продвинете ви ГС в топ, як би не намагалися, навіть величезні бюджети на посилання вам цього не дадуть.

Я не один раз бачив, як стартували ті чи інші проекти, в яких чималий акцент робився на залучення аудиторії з соціальних мереж. І приблизно половина цих проектів сьогодні простоює під продаж посилань. Або просто простоює без аудиторії, для якої цей проект не цікавий.

Якщо зробити щось реально кльове, як ідеології, так і в реалізації. То аудиторія потягнеться, Причому якщо на свій ГС при спробі залучення аудиторії ви можете розраховувати тільки на «свій» коло знайомих, то при створенні неГС проектів це коло розширюється до знайомих ваших знайомих, а так само до знайомих знайомих їхніх знайомих і так далі. Аля вирусность.

Знову ж таки, при старті, першої версії, бета версії не варто розраховувати на потужний приплив користувачів з соц мереж. Є звичайно маркетинг (аля зарегайся у нас і отримай промокод на шоколадку з пивом), але в більшості випадків конверсія в реєстрації буде слабкою. А от далі, розробляючи і допиливая свій продукт, в якому аудиторія буде зацікавлена, ви зможете розраховувати на конверсію в реєстрації.

Не продвинете ви УГ і не отримаєте конверсії, навіть якщо на рекламу будуть витрачені сильні бюджетів.

З іншого боку, ніхто вам не забороняє намагатися цей трафік гнати на майже УГ сайти. Аж ніяк. Поки самі не спробуєте, не зрозумієте, що робити цього не мало сенсу. Хоча бувають, звичайно, і винятки.

Наприклад трафік з аккаунта з 38к фоловерів. Здавалося б, все зробили так, як треба. І індивідуальний підхід. І чувак сам ретвітнув, і начебто все по тематиці. В даному випадку ми говоримо не про сайт, а про контент на сайті, оптимізовано під конкретну людину з конкретним твіттер аккаунтом. Ні ретвітів, ні трафіку. Буває і таке. Ось до речі розбір польотів.

На свій майже УГ сайт зараз будемо робити велком пейдж в facebook, а потім за допомогою сервісу likee.ru будемо гнати лайки. Спасибі адміністрації сервісу за можливість потестить їх лайки. Про лайки відпишу обов’язково, а от про конверсію в реєстрації відпишу може бути. Якщо буде щось цікаве.

А взагалі тренд минулого року — робіть не сайти, а сервіси. У мене тут вийшло кілька сервісів склепати. Навіть якщо на сервісі не зароблю, завжди можна буде відправити в сапу, так як чомусь сервіси добре збирають ТІЦ і так само добре проіндексовані Яндексом і гуглом. Та й контент на сервісі теж з’являється. Як наслідок — посилальний донор з живим трафіком дуже навіть нічого виходить. Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — просування сайтів