Просування під google неминуче спамом

755

І це в ru google поки що нажаль так. Хоча спам (читай хрумер) і не є панацеєю від бід, а всього лише інструмент, сильно важливі бази і прямі руки. Це я зі своєї дзвіниці аналізую результати конкурсу «Просування неминуче» від webeffector, підсумки якого ми підвели в суботу. Результати досить цікаві, після закріплення позицій багато стали «палити» свої методи просування. В основному говорили про линкбилдинг, і мало хто приділяв увагу внутрішньої оптимізації. Мабуть це невипадково.

Як показує практика, Яндекс принаймні в ру сегменті дуже вимогливий до якості контенту. І чим конкурентнішим тематика, тим ці вимоги вище. На обличчя зниження впливу псевдоественных посилань (які поки що домінують). Тому контент, контент і ще раз контент. Не забувати про внутрішню оптимізацію і про внутрішню перелінковку навіть на невеликих проектах.

У google все більш менш по іншому. Якщо рік тому для просування ВЧ ВК запиту в топ один досить було крім контенту постових і ссыллок з GGL, то зараз все працює трохи по іншому. Тут тобі ще потрібні і ретвіти, і посилання, за якими будуть переходи, і персоніфікована видача. Ще у мене є відчуття, що google став краще їсти так звані сапо-посилання, що кілька пригнічує. Посилання то ці якраз навіть не псевдоестественные.

За підсумками конкурсу і постів учасників можу виділити актуальний на сьогодні топ працюючих методів линкбилдинга:

  • «протяги» або наскрізні посилання — працюють і ще як, причому тематика донорів не надто принципова;
  • сапо-посилання з пиаристых сторінок — так само допомагають;
  • ретвіти — як не дивно, з ними вистрілити простіше;
  • постові — причому з’являються разом з новою сторінкою;
  • агрегатори — практично все накопичили достатній досвід просування під гугл і знають, які посилання дають ефект сьогодні.
  • профілі на форумах — індексовані посилання в профілях, беруть масовістю;
  • спам по каментам в DLE — за відгуками конурсантів ще працює.

Це все те, що зустрів у публікаціях учасників. Хочеться зауважити, що спочатку запит «Просування неминуче» не був комерційним, поки конкурс не запустився. А ось потім, коли з’явилася серйозна конкуренція, google почало хитати і вертіти. І лише до кінця конкурсу видача більш менш стабілізувалася. На цьому прикладі ми могли на практиці спостерігати налаштування фільтрів google під зростаючу конкуренцію.

Чим хороші подібні конкурси — це практика і ще раз практика пошукової оптимізації та пошукового просування. На цьому можна вчитися. На основі цього можна готувати та публікувати статті. На основі цього можна писати дисертації (без жартів). І ще на хліб з червоною ікрою залишається.

Та основний висновок — ru google вплив зовнішніх посилань ще дуже і дуже велике. Ключове слово тут — ще. Поки що користуємося.

Терехов.

Постової — зовнішня реклама.

Відео сьогодні «From Russia with love» — про те як хрумер працює. Дуже цікаве відео.