Купівля та продаж доменів в ЯК — практика домейнера

84

Спонсор посту — перевірка домену.

Вітаю! Мене звати Станіслав, в основному заробляю на життя продажем доменів і сайтів в Яндекс.Каталозі. Основна проблема покупців (і початківців продавців) у тому, що домени і сайти з ЯКи викидають модератори, в результаті пристойні бюджети часто зливаються в нікуди.

Власне, в рамках гостьового поста від мого блогу http://seouniver.ru/ постараюся дати необхідну інформацію для тих, хто не до кінця в темі. Цей пост призначений для тих, хто заробляє на посиланнях або збирається заробляти в цій ніші. Невеликий мануал, як не втратити гроші на дорогих доменах з Яндекс.Каталогу.

Отже, які сайти несуть гроші на посиланнях?

З пузомеркамі і великою кількістю сторінок. І якщо контент при наявності бюджету не є проблемою (на тих же біржах статей/копірайтингу 1000-2000 статей по 1 000 символів можна за тиждень набрати за суму в районі 1000$), то з пузомеркамі проблема… з серйозними пузомеркамі, тИЦ 100+, наприклад. Доводиться шукати вихід.

Варіантів, власне, два. Перший — робити сайт, як це у своєму хелпе радить Яндекс — тобто для людей. Варіант, власне, неробочий, так як не «промислового масштабу», ні швидкості створення сайтів не домогтися. Другий варіант — купувати домени. Тут і починаються питання і проблеми.

Справа в тому, що домени з тИЦ100+ і не в Яндекс Каталозі — рідкість. Рідкість, порівняно з такими ж доменами в ЯК. Якщо грошей на все і відразу не вистачає — купуємо домен і накачуємо йому тіц, але це ще кілька місяців очікування. Якщо гроші є — купуємо відразу готовий домен під якісний сайт під посилання. В середньому витрати на великий вміст сайт в районі 100 000 рублів з нуля і до кінця. Окупність від 4 до 6 місяців. Якщо просто купувати домени і робити самому сайти від 500-700$ за сайтик в ЯК. У будь-якому випадку це ті суми, які образливо просто так втратити. Я кілька разів наривався, постараюся вберегти вас від згубних помилок.

За що домен/сайт викидають з каталогу?

1. За те, що сайту немає. Як не дивно звучало б, але дана причина вильоту зустрічається повсюдно серед продавців і покупців таких «трастових» доменів. Виграли аукціон Ru-Center або купили домен і… і відклали створення сайту на день-тиждень-місяць. Якщо модератор каталогу зайде на сайт з заглушкою хостингу — прощай, пузомерка. Що найприкріше, зустрічається безліч нехороших людей, які моніторять аукціону доменів і стукають в супорт, якщо раптом якийсь крутий домен дістається конкуренту, а не їм. Вирішення проблеми два: або не купуйте домени, зареєстровані менше місяця назад (за цей час всі, хто хотів, міг би настукати на домен, вік домену після реєстрації (дропа) — додаткова гарантія від вильоту з каталогу), або в той же день вішайте на домен сайт. Це може бути як «пятистраничник», так і відновлений сайт з архіву або просто красиво і в стилі оформлена сторінка «сайт на руконструкции». У будь-якому випадку даний момент в рази скорочує ймовірність вильоту сайту.

2. За зміну власника. Це, власне, у 90% випадків і є офіційна причина, яку пишуть модератори. Логіка зрозуміла — на дропе з імовірністю трохи менше, ніж 100% буде створено сайт для заробітку на посиланнях. Навіть якщо раніше був сайт фірми або приватний фан сайтик. Рішення проблеми: приховування WhoIS (таки там часто пишеться прізвище власника та інше, що не буде збігатися з даними з ЯК, якщо спочатку туди сайт був доданий платно). Також варто пам’ятати, що фірми ЯК потрапляють платно практично все, на відміну від інформаційних і портальних сайтів, так що краще купувати саме «портальні» ЯКи, ніж «фірми» — менше «палєва». Цей момент можна уточнити у продавця — питання «фірма або портал?» відомий кожному торговцю такими доменами. Щоправда, колишній портал буде коштувати дорожче, ніж колишня візитка богом забутій фірми.

2.1 Якщо все-таки купуєте домен фірми, подбайте про наявність робочих контактних даних та адреси фірми, навіть якщо її немає. Наявність контактних даних — одна з обов’язкових вимог на додавання сайту фірми в каталог. За відсутність сторінки «контакти» можуть викинути без розмов.

А, так, Яндекс тепер ще й перевіряє контактні дані:

«Ваш заказ на платну реєстрацію в каталозі сайту ***** не прийнятий. Причина: згідно поточної редакційній політиці Яндекс.Каталогу важливою умовою реєстрації таких сайтів є наявність на них офіційної назви і реквізитів організації.»

і потім

«Ваш заказ на платну реєстрацію в каталозі сайту **** не прийнятий. Причина: Надані дані про організації ТОВ « ******» недостовірні. Редакція Каталогу не може взяти на себе відповідальність за реєстрацію подібних сайтів.»

Так що не спалити на дурниці, якщо все-таки знайшли дуже хороший домен, але належав раніше фірмі.

3. За 404 та інші недоступності. У Яндекс.Каталогу є робот. Робот перевіряє сайти на доступність. Якщо три рази він потрапить на 404 (були випадку з еженочными роботами на сервері, які збігалися з перевірками бота), то сайт з каталогу видаляється. Потім він, правда, швидше за все повернеться, але краще не ризикувати.

4. За невідповідність сайту опису в каталозі. Постарайтеся створити сайт, максимально схожий зовні і по наповненню на його попередника. Опис в каталозі веб архів (а також скріншот в самому каталозі) можуть допомогти як вам, так і модератору каталогу.

У загальному і цілому це основні причини вильоту. Окремо можу порадити — не показуйте зайве домен в ЯК, якщо не впевнені, що людина не настукає. Не купуйте домени, які при продажу бачили більше людей, ніж ви і продавець. Робіть у будь-якому випадку щось близьке до СДЛ ;). Ну і, звичайно, підпишіться на мій seo блог, якщо стаття сподобалась чи допомогла чимось.

Дякую за пост, інфа від практика завжди корисна.

Терехов.