Шобы не плутатися з «показами» і униками

722

Спонсор поста з твіттера — актуальна частота пошукових запитів :).
Що кінець старого року, що початок нового, валом ідуть питання: у мене є сайт, хочу 1000 уніків з пошуку в добу, скільки показів повинно бути запитів, щоб було багато трафіку, скільки посилань закуповувати в добу якщо домену 1 рік, яким агрегатором краще користуватися (яким ти користуєшся), один з них показав мені що буде 60к трафіку в місяць значить 2к на добу, плюс природний траф, так і бюджет всього 3к рублів на місяць…

Загалом пост для тих хто такі питання задає (4 роки тому сам був таким). Правда, ті ж 4 роки тому не було агрегаторів, всі користувалися тільки сапою, я і зараз їй користуюся, до речі, теж і все нормально.

Моя особиста рекомендація — не дивіться на покази вордстата, інакше заплутаєтеся і заб’єте голову непотрібною інформацією. Щоб від показів відразу перейти до потенційного трафіку, подивіться, за якими словами вже сьогодні отримують трафік ваші конкуренти в пошуку. Візьмемо тему форекса наприклад. Знаходимо відвідуваний ресурс типу форуму http://forexsystems.ru/. 2к трафіку за даними лирушки там є. Для початку вистачить.

Звичайно ж більше трафіку на цю тему в яндексі, але і гуглом нехтувати не варто. Нам потрібні запити, за якими є трафік. Для яндекса нам ці запити покаже MegaIndex. Для google їх покаже SemRush.

Заходимо в MegaIndex, вибираємо аналіз сайту і вводимо туди URL. Отримуємо список запитів, по яких сайт «бачився» на яндексі. Отримаємо список запитів з хріновою хмарою показників. Беремо і користуємося, ось вам готове семантичне ядро.

Шобы не плутатися з «показами» і униками

Тепер під google. Йдемо в SemRush. У мене є Pro Account, відповідно, я можу отримати всі дані. Для цього ж http://forexsystems.ru/ отримуємо наступні ключі. Вуаля.

Шобы не плутатися з «показами» і униками

Ну а далі по накатаній. Шукаємо релевантні сторінки. Якщо їх немає, то створюємо з і наповнюємо контентом. Писати можете або самі, або на замовлення на біржах контенту. Скоро викладу порівняльний огляд декількох. Не забуваємо про внутрішню перелінковку. Через кілька апдейтів дивимося на позиції і при необхідності добиваємо посиланнями з сапи. І радіємо трафіку і життя.

Важливо

  • Всього і відразу не буває
  • Карма сайту в цілому може як допомогти, так і зашкодити з «здобиччю трафіку»
  • Не забувайте про контент і про релевантність — все має бути на рівні і якісно
  • Забудьте про щільність на даному етапі — викладіть приємний для читання людиною текст
  • Почніть з безанкорных посилань, анкорными завжди доб’єте пізніше
  • Моніторте позиції через автоматизовані сервіси, агрегатори або через SeoLib.ru
  • Для просуваються запитів можете спарс пошукові підказки яндекса і гугла
  • Позиції не завжди дорівнюють трафіку, так як є ще і текстові фрагменти і CTR

Для початку роботи вистачить.

Коли у вас підуть користувачі, по запитах з яких ви будете знати покази, тоді на собтвенной практиці і на власних проектах зрозумієте про співвідношенні користувачів та показів, і тоді зрозумієте як працювати далі. Користувачі — це реальний трафік, покази — це сумарна статистика, даними якої люблять розводити клієнтів. Працюйте — головне не зупинятися.

Терехов.

Постової — узбецькі фільми 2011

Відео сьогодні з самим харизматичним доповіддю Антона Агапова з конференції SeoMoscow.