Як зараз web-сервіси рекламувати?

877

Є дві категорії web сервісів (і не тільки web) з точки зору маркетингу: які треба рекламувати і які вже самі себе відрекламували природним чином. Якщо з першими все зрозуміло, то з приводу друге зроблю пояснення. Візьмемо до прикладу сапу. Ну не потребує вона в рекламі. Це сервіс того рівня, коли навколо нього створюються інформаційні приводи здебільшого відображають і показують ефективність.

Далеко ходити не будемо, є topsape, є финстрипы. Навесні був запущений некислий конкурс. Крім усього цього система постійно бере участь у всіх тематичних конференціях, проводить безкоштовні освітні заходи, веде власний блог. Не кажучи вже про те, що постійно розвиває свій функціонал. Все йде стабільно і вгору.

А як бути тим, хто тільки стартує і починає набирати лояльність, обороти, активну аудиторію? Якщо говорити про проекти для сеошників і вебмайстрів, то загальний алгоритм в принципі досить відомий: закупитися рекламою на тематичних майданчиках — форумах, блогах, web-сервісах (ака pr-cy.ru і іже з ним). І звичайно всі. Однозначно можу сказати, що рік тому працювали саме так. Та й зараз так працюють.

Це не те щоб добре або погано. Тут слід розрізняти такі моменти: якість і ефективність самого сервісу майданчик-донор, де розміщується реклама, складу рекламного матеріалу.

Якщо з якістю та ефективністю щось більш менш ясно (ну не стане УГ сервіс витрачати бюджети на рекламу, що їх просто спустити), з ефективними майданчиками-донорами теж все більш-менш ясно (їх кількість обмежена, як це не дивно), то от зі складом рекламного матеріалу все не так однозначно. Одна справа розповісти про сервіс і його можливості. Інша справа — показати на практичних прикладах (кейсах по суті справи), як це сервіс дозволяє щось автоматизувати рутиною роботі і як вкладені у використання цього сервісу кошти «відбиваються» через невеликий проміжок часу.

Щоб далеко не ходить за прикладами, можна навести ще один наочний приклад. Всі ви знаєте про арбітраж трафіку — це коли в одному місці купуєте, а потім в іншому місці монетизируете. Якщо говорити про рекламу сервісу, де ви купуєте трафік, то потрібно показати (бажано зі скрінами), що ось ми зареєструвалися в цьому сервісі, налаштували рекламну кампанію (бажано показати максимум налаштувань на скріншотах), запустили її, отримали трафік, «злили» його туди-то туди-то, отримали такий конверт, вийшли в профіт, що говорить по-перше про якість трафіку, який можна «витягнути» з даного сервісу. Заодно можна «зачепити» і сервіс-партнерку, куди ви цей трафік злили і добре сконвертировали.

Даний спосіб подання рекламного змісту не буде з яскраво вираженим клеймом «реклама», публікація буде нести користь людям, тому що буде наочно показувати спосіб видобутку і конвертації трафіку, так і конверсія в реєстрації у рекламованому сервісі буде вище.

Природно, даний приклад є прикладом, але суть така: рекламувати зараз треба не стільки сервіси, скільки ефективність сервісів за допомогою кейсів.

Терехов.

Відео сьогодні з прикладом ефективності.