Тут навіть 25 баксів набирається, якщо перерахувати з поточного плаваючого курсу. Тематика спортивні товари. Відразу починаєте розуміти, які націнки крутяться в цьому бізнесі, з якими націнками ми купуємо спортивні товари, що сума партнерських може досягати таких значень. Мова йде про оффере admitad під назвою BONSPORT. Тільки подумайте — за кожен оформлений і підтверджений call-центром замовлення становить 730 рублів. Ви знаєте в рунеті тематики, які пропонують такі умови?
Оффер приймає трафік наступних джерел
- Реклама
- PopUp
- Контекстна Реклама
- Дорвей-трафік
- Email — Розсилка
- Трафік з соц. Мереж
Тут можна сказати що молодці обидві сторони, і AdmitAd, що змогли знайти партнера з такими вигідними умовами і підключити до своєї мережі, і BONSPORT, що на ці умови погодилися, а так само надали якісні промоматеріали.
А так само
А так само
Стосовно самого оффера BONSPORT
- Безкоштовна доставка в будь-яку точку Росії в мінімально короткий термін.
- Європейський рівень сервісу (безкоштовно примірка моделей одягу та взуття, різні види оплати і доставки,можливість обміну та повернення товару, можливість залишити відгук про роботу магазину товар на сайті).
- Широкий асортимент спортивного одягу та товарів від найвідоміших брендів.
- Активна дисконтна політика, цікаві промо-акції, сезонні та несезонні розпродажі
Де взяти трафік
Де взяти трафік новачкам, які не вміють клепати дорвеї, у яких немає грошей на покупку трафіку вконтакте і на контекст?
Найпростіший приклад мені буквально днями розповіла піарниця MegaIndex. Як це не дивно — це група вконтакте, яку іноді називають співтовариством. В чому суть створення групи: запрошувати учасників у ваше співтовариство, в якому щодня оновлювати контент на тему, пов’язану зі спортивним способом життя.
Візьмемо коло, на якому можна кататися з гірок. В буржунете повно роликів на цю тему, як «звичайних», так і «дуже-дуже». Те ж саме і фотографії, їх реально багато. Суть зводиться до залучення користувачів в співтовариство і всіляка «підгодовування» та утримання за рахунок регулярного оновлення актуального тематичного чіпляється контенту. Ну а далі посилання/банери і монетизація з конвертацією.
Ще один непоганий спосіб — це збір НЧ трафіку за вашим входження. Беремо старий трастовий працюючий сайт за подібною тематикою (в нашому випадку спортивної), створюємо на ньому розділ «магазина», додаємо туди сторінок, оптимізований під НЧ трафік і гоу-гоу. Індексуємо їх, очікуємо пошукового трафіку і профіту. Банери звичайно не забудьте розмістити.
І ще один спосіб. Нещодавно натрапив на одну статтю про email маркетинг (посилання давати не буду, самі знайдете опис), але суть в тому, що цей старий добре забутий метод під рунет все ще працює, і як показує конверт в сусідніх тематиках, дуже навіть непогано. Головне зібрати хорошу базу, грамотно скласти лист, щоб це був не спам, а реальна пропозиція акцій і знижок. І дивитися за конвертом.
Тут admitad. Тут сам оффер BONSPORT. Тут багато інших солодких офферов.
Терехов.