Хеш-теги (hashtag) і фоловерів (followers)

621

Тут висвітлили як брати кредит з поганою кредитною історією щоб у пошукових системах відшукати…

Хотів би сьогодні поділитися власною статистикою кореляції (взаємозв’язку) використання хештегов та зростання кількості фоловерів. Думаю, що розповідати про хеш-теги і про фоловерів сенсу немає. Я просто впевнений, що ви прекрасно знаєте, що є що і для чого використовується.

Використання хеш-тегів в загальному випадку дозволяє знайти ваші твіти при пошуку за цим самим хеш-тегами в пошуковику твіттера. Припустимо, йде якесь масове подію або захід (наприклад в п’ятницю буде proofseo, яке я буду комментить з хештегом #proofseo), його активно або не дуже коментують в твіттері і особисто ваші твіти про цьому заході можуть бути знайдені і побачені іншими користувачам, які хочуть побачити твіттер-записи саме про цьому заході.

Як знати, можливо серед цих людей будуть або навіть є ваші поточні або потенційні фоловерів. Найдорожче, що у них є для вас — це тематика. Якщо вони знайшли вас цікавить хеш-тегом та ще й зафолловили, то швидше за все це не боти і не масфолловеры (тут статистика з живим і мертвим акаунтів у твіттер). А це вже досягнення, так як абсолютно безкоштовним чином без всяких накруток ви розширили свою аудиторію.

Якщо згадати ситуацію з хеш-тегом #domodedovo, то москвичі могли поміж себе ж багато фолловером, враховуючи те, що допомагали один одному. Кілька некрасива фраза, але суть ви вловили. Ті в потоці повідомлень з хеш-тегом #domodedovo можна було побачити багато кого з твіттерян, як хороших, так і не «дуже», яких швидше за все багато хто зафолловил з метою бути в курсі того, що відбувається або в подяку за ту чи іншу допомогу. Це був дещо абстрактний приклад, наочно демонстирирующий механізм хеш-тегів і зростання кількості фоловерів.

Ну а тепер невеликий приклад з практики. Якщо подивитися на статистику приросту твіттерян за останні 3 місяці і подивитися 14 лютого, коли я був у Пітері на конференції smconf, то можна побачити, що приріст фоловерів 14 числа був у 8 фоловерів, а 15 лютого 11, 16 лютого 6, 17 лютого 8, а 18 лютого 24. Складно в цілому говорити про джерела фоловерів, але через кілька днів після конференції я виявив приріст в 40-50 фоловерів у порівнянні з «до конференції» і пов’язав ці два моменти. Не беруся стверджувати зі стовідсотковою ймовірністю, але за 50 відсотків готовий поручитися.

Підсумок. Використовуйте хеш-теги, оскільки це дає вам додаткову можливість показати ваш твіт для більш широкої аудиторії, ніж ваші власні фоловерів і фолловери тих, хто робить ретвіти ваших твітів. Ну а серед цієї більш широкої аудиторії є ваші потенційні фолловери, що дасть вам ще одну можливість збільшити природні показники прокачанности вашого твіттер акаунту. Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — надійний евакуатор для вашого авто.

Відео сьогодні про найшвидший евакуатор. Якщо б такі працювали б у Москві, пробок було б в центрі в рази менше.