Семінар вебаналитики в AllInTop

636

Це була п’ятниця 13 травня. Вранці з дружиною пішли в Москву, щоб спершу зайти в гості до Яндексу (звіт буде до середини тижня), потім пара зустрічей і в гості до Васі. Я думаю що продовжити розповідь є сенс відразу з семінару, на який ми трохи запізнилися через горезвісних московських пробок. Хоча перебували не так вже й далеко.

Спочатку трохи передмови. Гже-місяць-півтора назад на проектах поступово почала падати трафік, насамперед пошуковий. У мене було відчуття, що це пов’язано з приходом весни і наближенням літа. Про це до речі я часто «лаявся» в твіттер. На що Вася Ткачов @allintop постійно відповідав, що у нього все гуд, треба просто працювати. І аналізувати.

Для аналізу сьогодні є чимало інструментів — і метрика з вбудованим вебвізором, і гугл аналітікс, і лирушка, та й багато чого ще. Вічні суперечки що краще, метрика або аналітікс, здебільшого гальмують саму аналітику у кінцевого користувача. До речі, сам особисто не раз стикався з ситуацією, що мовляв, ось коли у мене буде ось такий модний гаджет, то буду працювати набагато ефективніше, так як буду відчувати себе більш комфортно, а значить і результативність зросте. Ні фіга подібного. Це всього лише привід, щоб почати працювати не сьогодні, а завтра коли-небудь. Те ж саме і тут — і аналітікс, і метрика дають чимало корисної інформації і дозволяють будувати сегментовані звіти по цілям. Їх умілий аналіз (читай аналітика) і набір дій, виходячи з результатів у підсумку виливаються у трафік, збільшення часу перебування користувача на сайті і як результат — конверсію в продажу/реєстрації/профіт.

Вася розповів, що на початку року сильно перейнявся цим питанням і почав аналізувати трафік на allintop.ru. Дивився дані по вебвизору, конверсію цілей, точки входу на сайт, конвертація відвідувачів у слухачів семінарів, карту кліків (куди клацають, а куди ні). На підставі цього постійно допілівал сайт і дивився що виходить у результаті. В результаті трафік ріс і час користувача на сайті збільшувалася. Це якщо в загальному.

Дуже цікаві кейси були про підбір семантичного ядра за підсумками аналізу конверсії цілей. З одного боку, здавалося б, все просто — продвигаешь тільки те, що дає продажу. З іншого боку, пошуковий трафік потрібно зловити на потрібній сторінці і перенаправити на сторінку з оформленням покупки. А тут відразу дуже багато тонкощів. Про яких можна дізнатися тільки на практиці.

Семінар вебаналитики в AllInTop

Другий доповідь Юрія Батиевского (він мене до речі звідки той знає)) був більш практично спрямованим на аналітику інтернет магазинів. У нього в самого свій інтернет магазин у Пітері, а сам він у «нашій» сфері крутиться більше 10 років. У його доповіді в основному були практичні «життєві» кейси, він багато розповідав про практичні результати конверсії до і після переміщення, скажімо, кнопки «купити зараз», «додати в корзину» і тд. Здавалося б, просте переміщення/зміна кнопки/вкладки на сторінці товарів/замовлень видає дуже цікаві результати при одному і тому ж трафік з контексту (мається на увазі що він постійний і стабільний на відміну від пошукового, обсяг якого залежить від більшого числа факторів).

Під кінець семінару Юрій запропонував «проаналізувати» один з інтернет магазинів слухачів. Я назвав УРЛ одного з клієнтів, і в результаті дізнався про велику кількість помилок з точки зору юзабіліті саме інтернет магазинів. Якщо чесно, я був здивований, що ні я, і партнери цих помилок не побачили. Практика — велика річ, однак. Як практикуючого фахівця в області інтернет магазинів, Юрія можу сильно рекомендувати. Ну а до Васі сходіть на семінар, не пошкодуєте. А через мене завжди можете отримати знижку. Для цього напишіть в заявці на семінар, що ви прийшли з блогу Терехова.ыБольшое спасибі Василю і Юрію за практично корисний семінар, обов’язково буду ще. До речі, до питання навіщо я на семінари і конференції їжджу. Відповідь — послухати практиків. Вони мають властивість розповідати багато корисного. Вам лише залишається все це засвоїти і застосувати на практиці, щоб ефективніше працювати. Вдалого робочого тижня.

PS — невеликий бонус, кому треба, вишлю інвайт на вебвізор. Вільний інвайт один — віддам самому потребуючому.

Терехов.

Постової — ефективне просування сайтів в Одесі з гарантією результату.

Ну а відео сьогодні про яндекс метрику.