Спробуємо вийти на пластикові вікна в офлайні

63

Сайт дня — дитячі дні народження.

Аналізувати трафік на вчорашній пост будемо після того, як він (трафік) повернеться в естесвенное русло. А проаналізувати буде що. І буде що показати і наочно продемонструвати, і про анонси на форумах, і про твіттер, і про якісний контент. В цілому досить цікавий результат, який у принципі, був очікуваним.

А сьогодні хотів би розповісти про одну стару добру ідею заробітку, що зв’язала онлайн і оффлайн. Все банально і просто. Робите тематичний сайт. Прокачиваете його по потрібних запитах, досягаєте високих позицій, тематичного конвертованого трафіку і здаєте його в оренду оффлайн предпинимателю.

Рязань — місто не дуже велике, всього 600к жителів. Дивимося на конкуренцію з коханим нашим пластиковим вікнам. Звичайно ж дивимося в yandex. Вийшло приблизно ось так (повинно бути кликабельно(.

Спробуємо вийти на пластикові вікна в офлайні

Рекламу в розрахунок брати не будемо, вона завжди буде над пошуковою видачею, адже хлопцям з яндекса теж треба їсти. Проаналізуємо, хто ж зараз в топі, а хто ні.

На першому місці морда — gradacia.ru. Швидко аналізуємо її, і не знаходимо нічого примітного, щоб говорило нам про високої конкуренції. Домен до речі 2008р. Всякі ТІЦ і шпіц нульові, в індексі yandex всього !2 сторінки, хоча у google аж 700. Шукаємо h1 морді і про Боже!!! Невже суворі рязанські оптимізатори змогли це осилити, встановити тег h1 на морді.

Пластикові вікна ПВХ Рязань

Це нове слово в науці і техніці пошукового просування міста Рязані. Я відчуваю, що я просто щасливий і скоро можу залишитися без роботи. Закінчуємо лірику. Аналізуємо далі.

На другому місці не менш чудовий сайт oknaryazani.ru з ключовими словами в урлі, ай да молодці. Правда з точки зору SEO верстки все досить плачевно.

<h1><font face=«Georgia, Times New Roman, Times, serif»>Ласкаво просимо! Вас вітає компанія «Вікна Рязані»!</font></h1>

Той, хто на першому місці, зручніший. За що суворим рязанським оптимізаторам першого сайту, як кажуть, респект і уважуха. Хоча у другого сайту і сторінок в індексі побільше, і ТІЦ навіть є, ан ні, тільки друге місце. (Про ТИЦ я до речі пожартував).

Йдемо далі, на третьому місці домен третього рівня okna.remostroy.org.ru на четвертому veles62.ru на п’ятому знову домен 3го рівня okha62.blogrus.ru/post/4506/27187 аж з внутрішньої сторінкою. Щільніше їх аналізувати сенсу немає — отже зрозуміло, що ніяка конкуренція. Та й інші запити даної тематики теж аналізувати немає, конкуренція приблизно на тому ж рівні.

Звичайно, будемо просуватися не тільки за запитом пластикові вікна, а ще й по іншому кількістю ключевіков, які з більшою частки ймовірності дозволять конвертуватися в дзвінок і замовлення послуги.

Буквально вчора дзвоню своїм гарні друзям веб розробникам, пропоную скооперуватися. Вони роблять сайт (ну не на wordpress) клепати це все, я просуваю. Потім здаємо в оренду або щось на зразок того. До речі кажучи, собівартість просування в регіонах навіть для такої конкуренції досить низька. Під собівартістю я розумію посилальний бюджет.

У чому ще плюси роботи в команді, у мене не болить голова за розробку, у них за просування. Профіт ділимо навпіл. Найпростіше скооперуватися з тими фірмами, які починають вистрілювати на ринку та працювати за відсоток або за фіксовану оплату, ще не вирішили, вирішимо в процесі. Але в будь-якому випадку, спробувати варто.

І ще, конкуренції в регіонах поки що немає або вона мінімальна. Поки цим можна користуватися. Ну а сьогодні ввечері за кальяном ми все це обговоримо. Поєднаємо приємне з корисним. Чого, власне, і вам бажаю.

Терехов.

Постової — Бізнес в інтернеті для початківців

Відео сьогодні як раз про виробництво пластикових вікон