10 способів збільшити бюджет на SEO

88

Невелика прелюдія — дослівно переклад звучить як 10 способів збільшити бюджет на SEO, хоча по суті йдеться про те, як підвищити ефективність вкладень у Search Engines Optimisation.

За кілька років роботи в агентстві SEO послуг я аналізував, контролював і вів роботу з безліччю проектів у великій кількості різних галузей. Деякі з цих проектів були настільки успішними, що перевершували очікування клієнтів, так і наші, інші ж навпаки ледве-ледве вскарабкивались в рейтингах. Я був досить спостережливим, щоб помітити подібність між тими компаніями, які мали найбільший успіх.

Деякі компанії вважають, що їх успіх безпосередньо пов’язаний з кількістю ресурсів, виділених для цієї кампанії агентством. Хоча бюджет, який видається агентством, безумовно, визначає, які ресурси можна буде використовувати в кампанії, я виявив ряд речей, які компанії можуть зробити, щоб максимізувати їх результати, незалежно від їх бюджету. Все нижчевикладене є всеосяжним екскурсом, але навіть якщо використовувати деякі з цих підказок, то можна значно поліпшити віддачу від ваших витрат на SEO.

1. Додавайте на сайт якісний, відповідає тематиці контент

Не повинен викликати подиву той факт, що саме вміст визначає якість сайту. Контент може містити в собі відео, інтерактивні ігри, картинки, графічні фішки, аудіозаписи, письмову інформацію, форуми, блоги, і це далеко не все. Незалежно від того, наскільки агентство або один власник просувають сайт, якщо сайт не містить контенту, відповідного пошуку, то послідовно займати хороші місця в результатах цього пошуку буде важко.

2. Надавайте контент для публікації ваших SEO агентством на інших сайтах

Я працював над різними кампаніями, починаючи від літніх таборів для підлітків, до компаній, які надають великим корпораціям допомогу в управлінні їх мережевою інфраструктурою з підтримкою IPv4/IPv6. З деяких причин, для мене, так само як і для 90% населення, досить складно авторитетно міркувати про нюанси управління IP-адресами і суміжних темах.

Професійна SEO компанія може використовувати різні стратегії нарощування посилальної бази, які використовують контент з Мережі. Деякий з цього контенту можуть бути створений авторами в агентстві, а потім опублікував під псевдонімом, але це стає експоненціально складніше, якщо тема вузько спеціалізована. Використовуйте свою SEO агентство, щоб просунути своїх галузевих експертів, вже наявних в вашій компанії. Але в публікації контенту під іменами експертів є і зворотна сторона — адже якщо вони переходять в іншу компанію, ви втрачаєте ім’я експерта. Тут і стануть в нагоді псевдоніми.

3. Реалізуйте необхідні зміни на сайті швидко

Практично будь-яка інтернет-маркетингова компанія надасть свої пропозиції про те, як краще оптимізувати ваш сайт. Якщо говорити просто, пошукова оптимізація складається з двох основних частин: це оптимізація сайту і просування його в мережі. Від великих корпоративних сайтів до маленьких стартапів, застосування необхідних змін майже завжди йде більше часу, ніж можна було б очікувати. Кожен сайт має свій унікальний набір обмежень, які можуть викликати проблеми. Як правило, людина або команда, які побудували сайт добре знайомі з цими обмеженнями і знають, як працювати з ними. Якщо у вас немає доступу до цих людей, більшість компаній, які займаються просуванням в пошукових машинах, повинні мати ресурси, або надійних партнерів, які зможуть допомогти з цими змінами.

Однак, існує затримка між моментом, коли ці зміни будуть застосовані і коли ви побачите результат, так що важливо зробити це правильно і своєчасно. І пам’ятайте: тільки те, що ви закінчили працювати над одними змінами, зовсім не означає, що не буде запропоновано зробити ще більше. Сайт ніколи не може бути повністю і остаточно оптимізований для SEO не кажучи вже про всіх інших частинах інтернет-маркетингу, і завжди є ще багато чого, що ви можете зробити, щоб поліпшити свої позиції в рейтингах.

4. Перед тим, як внести зміни на сайті, обговоріть їх зі своєю командою SEO

Занадто часто я бачив як компанії оптимізують свої сайти лише для того, щоб через кілька місяців викинути все і почати заново. Великі сайти часто роблять цю помилку, тому що внутрішні команди не спілкуються. Чи існує цей розрив усередині або між агентством і вашою компанією, це свого роду прірву, яка здатна поглинути місяці прогресу в лічені секунди. Розглядайте ваше агентство в якості розширення вашої маркетингової команди. Консультуйтеся з ним з усіх питань — від великих змін, що стосуються всього сайту в цілому, до будь-яких поправок, які ви плануєте зробити на оптимізованих сторінках. Це дозволить зберігати рух вперед в позитивному напрямку і дасть вам велику окупність інвестицій від вашого бюджету SEO.

5. Розраховуйте на довгий забіг

Компанії часом приходять до мене за два або три місяці до свого пікового сезону, і питають, що ми можемо зробити для них. На жаль, SEO результати не відбуваються миттєво. Якщо ви хочете збільшити свій маркетинговий бюджет з врахуванням SEO, розглядайте цю можливість задовго до пікового сезону ваших доходів, щоб у вас було достатньо часу для входу в рейтинги.

Якщо у вас немає часу, щоб піднятися на рейтингах до початку такого сезону, ви повинні розглядати будь-які роботи зараз в якості інвестицій для гарного старту у наступному сезоні. Дотримуйтеся наявних SEO-кампаній протягом багатьох років, а не місяців. Ви зможете побачити прогрес, рух і вживання стратегій протягом трьох-п’яти місяців, але найбільш успішні кампанії з тих, що я бачив, це ті, які тривають багато років. Не хвилюйтеся. Я не кажу, що потрібні роки, щоб отримати хорошу рентабельність, просто так само, як хороший сир і вино, SEO-кампанії стають краще з часом за певних умов.

6. Будьте відкриті в питаннях бізнесу і найбільших джерел доходів для відстеження конверсій

Це має бути один з головних моментів, яким потрібно приділити увагу, щоб отримати максимальну віддачу від вашого бюджету SEO. Як фахівець в області SEO, я можу поглянути на ключові слова, слова, які потенційно можуть залучити трафік на ваш сайт, в будь-якій галузі промисловості і знайти кілька потенційно прибуткових рішень. Те, чого я не знаю — які продукти або послуги ви найбільше хотіли б продати. Може бути, основний пакет послуг, який ви пропонуєте — фактично і є той, який приносить найкращі прибутку. Деякі компанії дуже побоюються, коли справа доходить до обміну інформацією про прибутки. Просто зробіть так, щоб SEO компанія підписала договір про нерозголошення і рухайтеся вперед. Як тільки я знаю, що приносить клієнту більше грошей, я зможу краще забезпечити не тільки рейтинг, але рентабельність.

7. Визначте цілі з агентством

Визначте, чого ви хочете з самого початку кампанії. Ви шукаєте чистої рентабельності, руху, рейтингів на певних запитах? Що вимірює ваш успіх? Цілі є важливою частиною будь-якого проекту. SEO, як вже говорилося раніше, є довгострокової маркетингової стратегії, постановки цілей протягом всього шляху допоможуть вам визначити, чи у правильному напрямку рухається ваша кампанія.

Проте, тут слід попередити. Часто люди приходять до нас і кажуть: «Я хочу, щоб наш сайт видавало на першій сторінці, коли люди вводять запит «двері» в пошуковій машині». Як пошуковий маркетолог я знаю, що хоча я міг би потенційно зробити це, ймовірно, доведеться заплатити пристойну суму, це потребує багато часу, і, можливо, не переведе до бажаних результатів. Переконайтеся, що всі зацікавлені сторони добре вкладаються в ці цілі. Встановіть деякі коротко-, середньо — і довгострокові цілі початку кампанії, переходячи від короткострокових до середньострокових цілей і так далі. Також переконайтеся, що у вас є хороший спосіб кількісного виміру вашого прогресу.

8. Визначте найбільші перешкоди на шляху до вашої мети і усуньте їх

Після того, як цілі визначені, подивіться, що заважає вам у їх досягненні. Як тільки ви визначите ці перешкоди, шукайте способи, якими ви можете усунути їх. Два найбільш поширених перешкоди, які виникають в SEO кампаніях це необхідність правити веб-сайт, щоб зробити її більш дружнім до пошукових систем, а також виконання внутрішніх рішень у великих корпораціях.

9. Координує зусилля з командою агентства

Чим більше кампанія, тим важливіше стає координація. Не рідкість, коли великі корпорації приходять до нас, та інші компанії вже займаються турботами про їх PPC (платна реклама через Google і інші джерела) прес-релізах і соціальних медіа. Це здорово, що всі ці команди працюють для їх успіху в Інтернеті, але зазвичай між різними групами або компаніями існує мало співробітництва. Якщо копнути ще далі, то можна побачити, що корпораціям рідко вдається координувати свої онлайн і оффлайн зусилля.

10. На ключових дзвінки повинні бути ключові гравці

Коли я телефоную, щоб обговорити зміни сайту, мені потрібні дві людини: чоловік, який може дозволити зміни, і людина, яка може їх зробити. Якщо мені вдається зв’язатися з обома, то до кінця дзвінка я знаю, що твердження пропозиції відбулося.

Кожна компанія має обмежені ресурси і хоче максимально спрямувати свої бюджети на кращу окупність інвестицій. Завдяки реалізації вищевикладених моментів компанії будуть все більше за межами своїх бюджетів. Це не повний список того, що компанія може зробити, щоб максимізувати свій бюджет, а лише кілька порад.

За переклад спасибі сервісу noxon-text.ru і особисто Саші Ноксону. Джерело — seo.com.