Інтернет бізнес по-англійськи — продаж готових сайтів під партнерки

159

Спонсор посту — розміщення в Яндекс.Директ по 3 центи, це дійсно дуже просто.
В Англії багато чого надивився, деякими кейсами і реально працюючими моделями хочу з вами поділитися. Точно не скажу, скільки таких постів буде, але це точно буде першим.

Інтернет у Лондоні і в Англії в цілому за моєю оцінкою розвинений сильніше, ніж у Москві та Росії. Спілкуючись з англійцями я дізнався, що дуже мало людей їздять купувати пральні машини в магазини. Зайшли на сайт, знайшли потрібну модель, прямо на сайті шанували відгуки, сплатили PayPal і все. Протягом дня-двох приїжджає афроамериканець, затягує машинку, встановлює і підключає. Це зберігає гарантію, так і установка включена або додана вартість.

У Росії поки що не так. Не знаю як у Москві, але швидше за все більш популярний метод – це все ж через оффлайн магазин.

Вдалося мені в Лондоні познайомитись з однією чудовою жінкою, яка туди іммігрувала скільки то років тому. Більше 5 точно, зараз не згадаю. Все у неї йде успішно і вона вирішила спробувати себе в інет бізнесі і зайнятися своїм сайтом. Далі ми не будемо обговорювати що вона зробила правильно, а що ні. Ми з вами розглянемо іншу сторону – тих хто займається продажами «готових» бізнесів у вигляді сайтів.

Показала вона мені свій сайт http://www.touristshop.co.uk/. Основний заробіток з сайту — це туристичні партнерки і мабуть адсенс гугла. З точки зору пошукової оптимізації зараз він краще, ніж був близько 2х тижнів тому. Тепер розглянемо схему бізнесу тих людей, які такі сайти створюють і продають.

Етапи створення сайту в наступному. Сайт створено на коробковому движку, з унікальним (відносно) дизайном, наповнений унікальним (відносно) контентом і налаштований під партнерки таким чином, щоб досить було в потрібних полях в адмінці ввести affiliate id. Плюс там всякі дрібні налаштування — якщо провести аналогію, то це наворочена тема wordpress з великою кількістю налаштувань, які робляться в адмінці, а не в шаблоні.

Відразу на обличчя були помилки в пошукової оптимізації SEO верстці, які не видно ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ, яка дані готові сайти купує. І ці помилки починаючи від несклеенных дзеркал і закінчуючи відсутністю контенту.

Сайти позиціонуються як готовий бізнес — купив і він почав генерувати бабло. Якщо трафік звичайно буде. А ось з трафіком з Google якраз і питання, особливо з цільовим.

Найцікавіший питання — за скільки даний сайт був куплений у компанії, яка займається «штампуванням» цих сайтів і подальшим продажем. І звичайно ж — за скільки ці сайти в принципі можна продавати.

Ціна продажу/купівлі цього сайту порівнянна з доходом Ледачого Бомжа за квітень. Якщо подивитися на собівартість: дизайн/вміст/готова коробка, то цінник ви самі розумієте, який виходить в максимумі. Решта — це маркетинг. На маркетингу на заході вміють заробляти.

У рунеті є щось подібне. Першо наперво — це партнерка від Umi.ru. Потім готові сайти від setup.ru. А конкретно готові сайти під продаж — поки що такого не бачив.

Тут ще один нюанс — поки ми в Лондоні зустрічалися, на той момент домен і хостинг належав «творцям». Плюс від них є супорт на рік і дірочка, через яку вони можуть залазити на сайт. Теж питання — якщо сайт вистрілить, не присвоять вони випадково собі права на нього і прибуток з нього собі за пунктом договору дрібним шрифтом.

Ну а так бізнес модель цікава. Питання в позиціонуванні і маркетингу. Якщо зможете — то тільки в шлях.

Ну і наостанок невелика прохання — полазити по сайту http://www.touristshop.co.uk/ і пошукати помилки у внутрішній оптимізації. Буду вам вдячний за це зі свого боку, ну а так само це привід потренуватися в буржунетовском сайті і подивитися як їх там роблять. Причому роблять швидше за все росіяни.

Терехов.