Хто з яндексом працював, той в цирку не сміється

37

Спонсор посту — супер-акція від Inferno Solutions! Отримай 30$ на халяву і забудь про оплату VPS на все літо!

Фраза не моя, спасибі Лізі Трибунську, але з її дозволу пост все ж напишу я. Згадаємо про гугл пінгвін. За що він став карати?

Велика стаття про пінгвіна. Це вільний переклад великої статті Денні Саллівана — головного редактора searchengineland.com. Щоб довго не морозити вас літерами і фактами, коротенько перерахуємо «пингвиньи» фішки, які в принципі актуальні і для яндекса. На що треба звернути увагу при просуванні:

  • контент
  • посилання
  • внутрішня оптимізація

Контент — повинен бути актуальним, корисним і відповідати на питання користувачів. У даному випадку мається на увазі, що пошук по «пластиковим вікнам» користувач повинен знаходити не простирадло тексту про компанію «Роги і Копита», яка встановить пластикові вікна за годину, а інформативний відповідь про те, як йому швидко і недорого замовити пластикові вікна з установкою в зручний для нього час. Не будемо вдаватися в полеміку, висновок такий — контент повинен бути інформативним, а не простынным. Звичайно, тут може бути дуже багато обговорень, залишимо їх для форумів. Загальний висновок, з яким погодяться багато — контент повинен відповідати на запитання/запити користувачів.

Посилання повинні бути природними… Або натуральними. Але ніяк не «силіконовими». Не буду намагатися претендувати на виняткову істину, але ось факт. Раніше купували пиаристые посилання зі сторінки PR 2,3,4,5,6. І вони працювали, та ще як. Як на позиції, так і на PR просувається ресурсу. Що стало після Пінгвіна? За ті ж самі дії ми отримали ось таке.

Dear site owner or of webmaster http://yourrealewhitapussysite.com/,

Google’s Webmaster Guidelines.

Specifically, look for possibly artificial or unnatural links pointing to your site that could be intended to manipulate PageRank. Examples of unnatural linking could include buying links to pass PageRank or participating in link schemes.

submit your site for reconsideration in google’s search results.

If you find unnatural links to your site that you are unable to control or remove, please provide the details in your reconsideration request.

Webmaster Help Forum for support.

Sincerely,

Google Search Quality Team

Якщо російською — ми спалили що ви купуєте посилання. Це не є добре)))…

Якщо раніше в гуглі (російською) можна було просувати в принципі будь-якими посиланнями: спам профілів, сапо-посилання, постові, протяги, посилання з блогроллов, то зараз все змінилося як у західному google.com, так і в російському google.ru. Що сталося? Просто google став враховуватися «якість» посилань і якість сайтів, з яких ці посилання розташовані. Поки приостановимся і перейдемо до внутрішньої оптимізації.

Внутрішня оптимізація повинна бути внутрішньою і оптимізованої — це факт, я думаю ви навіть сперечатися не станете. Якщо раніше гугл не сильно звертав на неї увагу в розумних межах (за моїми спостереженнями), то зараз сайти з коректно оформленими сторінками виходячи з правил оптимізації під пошукові системи стали «виднітися» набагато краще своїх нашвидкуруч зібраних колег. Як правило такі сайти збираються тими, хто вміє створювати сайти. І якщо верстальщику буває лінь, то він може зробити 20 тегів

на головній сторінці тільки тому, що хочеться прописувати нові стилі. На жаль, це нормальне явище навіть для московських сайтів.

Внутрішня оптимізація, це і контент, і посилання всередині сайту та SEO-верстка, і структура сайту, і заборона індексації непотрібних сторінок, і відсутність дублів, і мета дані, і микроразметка, і елементи юзабіліті, які впливають на поведінкові фактори.

Що ж сталося з введення Google пінгвіна, що всі почали протестувати і обурюватися? Якщо раптом згадати, коли з’явився фільтр АГС, як масово повилітали сателіти з індексу, як з’явилися фільтри аффіліатів, фільтри за однакові фрагменти, фільтри за посилальний бум і тд. Рекомендую почитати велику статтю про фільтри яндекса.

Що ж сталося з гуглом? Він просто зробив те, що пару років тому зробив яндекс — ускладнив «неприродне» просування сайтів, Спочатку була панда і гугл став карати за неякісний контент, який раніше можна було запхати в топ 10 посиланнями різної якості. Тепер став карати за посилання не зовсім якісні і не зовсім природні.

Згадуючи на торішніх і позаторішніх конференціях висловлювання фахівців, можна сказати одне — в гуглі міг просувати будь-який школяр, який вміє купувати посилання. Питання лише в бюджетах, на НЧ запити треба не дуже багато грошей, на ВЧ запити грошей треба більше. «Російський феномен» легкості просування в гуглі ще і тим пояснюється, що весь комерційний трафік (ну або майже весь) зосереджений в яндексі, тому в гуглі і зараз не спостерігається відносно сильної конкуренції за комерційним запитам.

Зараз стало трохи складніше, не всі сторінки з’являються в основному індексі гугла і не всі посилання працюють. Крім того, багато з тих, хто були в топі до пінгвіна, полетіли вниз і звільнили місце для нових сайтів, так і для тих ГС, хто був нижче нормальних сайтів у видачі.

Якщо порівняти складність просування в яндексі і гуглі зараз, то в конкурентних тематиках просуватися в яндексі складніше. Навіть не з точки зору бюджетів, а з точки зору умінь і практичних навичок. Одна справа довбати посиланнями, інша справа бомбити правильними посиланнями, і зовсім інша справа — зробити сайт таким, на який ці посилання самі будуть з’являтися. Далі самі розумієте…

Разом з появою Пінгвіна в гуглі стало просуватися складніше. Але не складніше ніж в яндексі. На даний момент особисто мені не завжди буває зрозуміло, як поведе себе яндекс і як поведе себе гугл після тих чи інших маніпуляцій. Так, над сайтом треба зсередини працювати — це факт. Але якщо після «внутрішніх» маніпуляцій сайт не з’являється в результатах топ 50 або топ 100, виникає питання, куди копати далі.

Повертаючись до заголовку поста — «Хто з яндексом працював, той у цирку не сміється». Реально, після яндекса выкидоны гугла здаються якщо не дитячими, то більш простими. Пригадується аналогія, якщо порівнювати російську душу і душу американську. Ну вони простіше, ніж ми. Це факт.

Сергій Кокшаров запустив експеримент, щоб зрозуміти, що працює під пінгвіна, а що ні. Ми теж вирішили запустити свій експеримент, а результати цих експериментів думаю консолідуємо і зробимо великий загальний висновок.

Наш експеримент буде у вигляді конкурсу з грошовими призами. Підготовка йде повним ходом, верстаються макети, автоматизується «знімання» позицій для ранжирування учасників, будемо дивитися, що працює, що добре працює, що не працює, можна завалити » конкурента, як працюють соціальні сигнали для цього, як працюють посилання з блогів, як працюють посилання з Sape, з агрегаторів і тд.

Як краще оптимізувати сторінки, скільки заголовків використовувати, потрібні метатеги чи ні? Все це ми з вами побачимо на практиці і щоденних зніманнях позицій.

Ми вже домовилися з інформаційним партнерами і спонсорами про участь у цьому конкурсі. Як показує практика, багато інформаційних партнерів і багато спонсорів не буває. Тому якщо ви готові взяти участь з нами в цьому заході, який ми плануємо зробити гучним і запам’ятовується, то рекомендую взяти в ньому участь.

Окрема пропозиція для спонсорів — участь в нашому експерименті в якості спонсора дасть ефективний маркетинговий результат. Конкурс-експеримент спланований таким чином, що про вас будуть чути і бачити велику кількість потенційних партнерів і користувачів сервісів, а можливо і рекламодавців.

Для партнерських програм окреме речення — в рамках експерименту ми можемо додатково оцінити конвертацію пошукового трафіку, що дозволить наочно продемонструвати великої аудиторії всі переваги роботи з вами.

З усіх питань пишіть на [email protected]

Буду вдячний за ретвіт цього посту, щоб всім разом зібратися і «Помацати Пингвинчика», щоб зрозуміти, що працює, а що ні.

Хто з яндексом працював, той в цирку не сміється

Терехов.