Як оцінити ефект твіттера в реальному масштабі часу

117

По понеділках просуваються спортивні клуби.

Про трафік з твіттера писали не раз і навіть не два (погуглити треба). Мені ж стало цікаво, який ефект дає твіттер в реальному масштабі часу або грубо кажучи в онлайні. Ні ліру, ні тим більше гугл аналітікс не можуть давати ці дані наочно в реальному масштабі часу.

Я думаю всі ви пам’ятаєте інтерв’ю з Джонні Позаджидесом. Він і його команда розробили чудовий сервіс woopra.com. Цей сервіс і його функціональні можливості дозволяють у реальному масштабі часу оцінити все те, про що я говорив вище.

Як це працює. На сайт ставиться код woopra, який власне і збирає всю статистику і відправляє на сервери woopra. Гойдається десктопний клієнт з самого сайту, авторизується і самим що ні на є наочним чином ви бачите все те, що твориться зараз на вашому сайті. Хто приходить, звідки, куди, скільки часу проводить на сайті, куди переходить всередині сайту, за якими ключовими словами. Скрінкасти під катом.

Пам’ятається, як-то на мій блог був сильний трафік з серч. Лирушечка і гугл аналітікс показує тільки сайт переходу, але не URRL сторінки. Woopra ж показує сторінку переходу. Це ще одна з переваг сервісу.

Тепер по сабжу посту. Щоб все було наочно, я зробив скрінкасти в HD якості (так принаймні налаштував програму). Спочатку в скринкасте йде дані трафіку без анонсів в твіттер. Потім прямо під час запису з екрана я анонсирую один зі старих постів в твіттер і через деякий час можна побачити зростання відвідувачів в онлайні.

Скрінкасти краще дивитися в поноэкраном режиму, якість нормальна.

Відразу попрошу вибачення за не найкраща якість екрана з точки зору екрана, все ж перший млинець трохи з грудкою вийшов. При всьому при цьому саму суть за допомогою скрін каста я зумів передати.

Чому був такий невеликий ефект (але все ж таки був). По-перше, під час запису з екрана було вже 18-20 по Москві + п’ятниця і активність аудиторії помітно поменшало. По-друге, в твіттер був анонсований старий пост. Прийшла до речі ідея, записати ще один записувати відразу після анонсу даного поста в твіттер. А потім «доповісти» новий записувати сюди або написати окремий пост.

UPDATE — виклав скрінкасти онлайн відвідувачів пост анонсу в твіттер цього поста. Прошу вибачення за звук, голосом тільки іноді коментував, а більший час мовчав. Впевнений, далі буде краще.

Тепер як це може бути використано. Реклама в твіттері на заході щосили розвинена. Дуже багато «тисячників» і «десяти тисячників». Твіти купуються і продаються. Припустимо, вам пропонують порекламиться за гроші у одного з тисячників. Ноу проблем. Ставите woopra і наочно оцінюєте приплив відвідувачів з твіттера і аналізуєте їх поведінку. Порівняйте так два-три облікового запису і зрозумієте, який краще саме для вашого сайту і вашої цільової аудиторії. Вдалого робочого тижня.

Терехов.

Постової — покупка посилань на біржі SAPE

Відео було вище.