Інтервю з творцем MaxTrust

40

Сьогодні у мене в гостях творець партнерської програми MaxTrust.ru, яка дозволяє заробити вебмайстрам на продаж репліки елітних товарів.

Привіт, розкажи трохи про себе, де ти народився і як прийшов в інтернет?
Вітаю, Олексію! Мене звати Вячеслав, я народився в Нижньому Новгороді, мені 27 років. Я займаюся Інтернетом з 2004 року. В Інтернет потрапив на 2 курсі інституту, коли два моїх товариша почали займатися зарубіжними фармацевтичними партнерськими програмами. Так я дізнався про царство сео-оптимізації. ))

Які були твої перші проекти, чи ти можеш їх показати?
Я спробував все в Інтернеті. Починав з керівника проектів по створенню/просування сайтів в рекламному агентстві, поступово переріс у керівника відділу продажів. Потім компанія вирішила створити окремий бізнес-проект – інтернет-магазин з продажу шин/дисків – це був один з перших інтернет-магазинів в місті і я став генеральним директором магазину. Незабаром у компанії з’явилася партнерська програма з смс-платниками, в період її роботи, мені здається, я спробував все від дорвеїв до спаму. В голові була тонна ідей по створенню тізерних мереж, партнерських програм, інтернет-магазинів… Паралельно зі всієї плинністю, моя команда створила стартап-проект, який отримав в минулому році інвестиції і визнаний інноваційних проектом в області інформаційних технологій. Вдень — в інноваціях, а вночі переходив на темну сторону, займаючись інформаційною безпекою.

Як ти прийшов до створення maxtrust?
Паралельно продовжуючи працювати з великими компаніями в якості керівника проектів в рекламному агентстві, я розумів, як багато рекламних інструментів потрібно аналізувати. Крім цього я розумів, що ефективність реклами можна постійно збільшувати за всіма параметрами, наприклад, завжди показуючи кращі банери — підвищувати CTR і продажу. Таким чином отримувати прибуток з кожного відвідувача сайтів-партнерів. Всі ці ідеї накопичувалися-накопичувалися-накопичувалися і їх результатом стала власна система аналітики всіх рекламних інструментів всіх компаній, які працюють з нами. Система дозволяла працювати всім співробітникам рекламного агентства, бренд-менеджери ставили в ній технічні завдання для дизайнерів, дизайнери створювали у ній рекламні оголошення, відділ реклами створював рекламні компанії, а відділ аналітики аналізував рекламні компанії – єдиний інтерфейс для компанії і її клієнтів. Все це дозволяло збільшувати ефективність і дохід від реклами. Нашу систему аналітики ми не раз привозили на РИФ і інші інтернет-конференції, безліч експертів визнали нашу систему. Ми продовжуємо її поліпшувати кожен день!

В який момент ви вирішили створювати партнерку для вебмайстрів?
Спочатку ми давали доступ до системи тільки рекламним агентствам, потім ми стали працювати безпосередньо з найбільшими партнерами. Весь цей час я марив ідеєю партнерських програм. Я зареєстрований у всіх партнерках рунета і буржунете. Я розумію інтереси партнерів-вебмайстрів та бізнес-процеси з боку рекламодавця. В результаті я домігся відкриття партнерської програми для всіх. В партнерській програмі MaxTrust я врахував увесь свій досвід роботи з партнерськими програмами і досвід рекламного агентства, я постарався створити алгоритм враховує інтереси, як партнерів, так і оферів. В партнерській програмі використовується весь функціонал системи аналітики. Зараз партнерська програма в паблике, не пропустіть шанс скористатися самої інноваційної партнерською програмою рунета. Вона принесе вам найбільше!

Що найскладніше було в оффлайновій складової сервісу?
Оскільки основними принципами партнерської програми MaxTrust є доступність, довіру і дохід. Нам необхідно було вирішити 3 основних завдання в офлайні. Нам необхідно було зібрати проектну команду кращих веб-дизайнерів, для створення юзабіліті інтерфейсу, знайти кращих програмістів в місті і за хедхантити душевного досвідченого саппорта. Ми тестували цілий рік нашу систему всередині нашого агентства, перш ніж запропонувати її Вам. І ми переконали наших оферів працювати на максимально вигідних умовах для наших партнерів — 22% комісія партнера з будь-якого продажу для тих, хто зареєструється до 22 січня.

Яка юридична форма організації бізнесу, які варіанти були при створенні компанії?
Форма організації сама що ні на є серйозна – це товариство з обмеженою відповідальністю, зареєстроване в Росії. Партнерська програма є незалежною компанією. Ми завжди об’єктивні та відстоюємо права партнерів перед офер, а інтереси оферів перед партнерами. Але в спірних ситуаціях завжди стаємо на бік партнерів. Яким чином організована кур’єрська доставка, в якому вигляді відбувається розподіл замовлень і завдань? У кожної компанії партнера (офера) свої тонкощі. Але в цілому, це виглядає так. Замовлення надходить в колл-центр. Оператор колл-центру оформляє замовлення, потім замовлення автоматично надходить в обробку на складі, товар перевіряється, замовлення збирається і відправляється найкращої кур’єрською службою в Росії – СПСР та іншими компаніями, куди СПСР не доставляє замовлення. У наших оферів договір пріоритетного обслуговування з кур’єрськими службами, а колл центр проводить контроль якості доставки замовлень. У теж час ми консультуємо колл-центр, щоб 100% замовлень оброблялися і йшли в доставку.

Яким чином і де ви купуєте репліки і копії, щоб потім відправити їх замовникам?
Ми відмовляємо всім оферам, які торгують китайською продукцією, тому що ми несемо відповідальність перед клієнтами за якість товару. Що стосується часового спрямування, найбільший часовий салон Viptimeclub.ru співпрацює безпосередньо з бельгійським заводом ATCG & Co Ltd, який виробляє оригінальні копії швейцарських годинників на власному виробництві в Бельгії та Люксембурзі, де зібрані висококваліфіковані європейські годинникові майстри, а оподаткування набагато нижче швейцарського. Це дозволяє нам пропонувати споживачам дійсно оригінальні репліки швейцарських годинників при цьому зберігати доступні ціни для наших покупців. В годиннику використовується тільки швейцарський механізм! Що стосується телефонів, офер Lux Club є ексклюзивним представником фінського заводу «Imatra Mobile» в Росії та СНД. Всі товари проходять контроль якості на заводі перед відправкою до Росії. Кожні годинник і кожен телефон проходить передпродажну підготовку в Росії і укомплектовується гарантійним талоном. У всіх оферів є сервісні центри по гарантійному обслуговуванню. Русифікація англійської прошивки телефонів проходить в сервісному центрі lux club.

Наскільки взагалі актуальна ніша копій виробів відомих марок?
Ніша реплік виробів зараз дуже актуальна і стрімко розвивається. Ви самі можете помітити, як багато з’являється таких товарів у продажу. В оригінальних товари основну вартість виробу зазвичай становить вартість бренду. Зрозуміло, покупець не хоче переплачувати. У теж час, люди наїлися якістю китайських підробок, тому у нас з кожним днем все більше і більше клієнтів. Коли клієнтам приходить товар вони відразу бачать різницю від китайського барахла. Клієнти задоволені якістю і роблять повторні замовлення і пишуть позитивні відгуки.

На якій аудиторії слід сконцентруватися вебмайстрам, щоб продажі були і росли?
Цільова аудиторія покупців – сучасні ділові чоловіки, що проживають у великих містах у віці від 30-55 років. Їх дуже багато в інтернеті. Інтереси цих чоловіків: новини, авто, техніка, секс, спорт, фінанси, подорожі, дорослі хобі (риболовля, полювання, зброя), екстрім, хороше вино, хороша їжа, ресторани, модні сайти, RBC, політика, клуби. Жіночі годинники теж в основному чоловіки купують. Швейцарські годинники і телефони Vertu вимагає сучасна ділова етика, але далеко не у всіх є можливість купити собі оригінал.

Які західні партнерки ви ти міг би назвати, на які б варто орієнтуватися і які можна вважати близькими до ідеалу?
На заході досить багато хороших партнерських мереж з великою кількістю оферів на будь-який смак і колір, як говориться. З близьких по нашій тематиці в партнерській мережі cj.com є схожі за оферы.

Чому все ж компанію ви зареєстрували в Росії, а не за кордоном приміром?
Ми працюємо не тільки з фізичними особами, але й з юридичними і для здійснення швидких взаєморозрахунків з нашими партнерами нам потрібно мати компанію, зареєстровану в Росії.

По суті справи онлайн партнерка — це надбудова над основним бізнесом (кол центр, логістика і тд). Скільки народу включена в партнерці, а скільки в основному бізнесі?
Партнерська програма MaxTrust — це проект нашого рекламного агенства. У рекламному агенстві близько 30 осіб, з яких 8 людей займаються тільки партнерською програмою, інші співробітники працюють в партнерській програмі, використовуючи її інтерфейс.

Оферы належать різним компаніям, у кожної з яких свій штат співробітників, який в цілому складається з кур’єрів, колл-центру, складу і сервісного центру, представництв в СНД (Казахстан і Україна), керівництва та обслуговуючого персоналу.

Який передбачуваний термін окупності партнерки (не враховуючи роботу основного бізнесу)? Який відсоток обороту партнерка робить зараз?
Партнерська програма окупилася, коли кількість партнерів перевищила 1000 осіб. На даному етапі оборот партнерів становить 40-45% від усього обороту партнерської програми, мета 90%.

Ти говорив про цільову аудиторію — де б ти міг порадити її збирати в так званих загальнодоступних місцях?
Цільову аудиторію покупців наших товарів можна збирати і конвертить на тематичних майданчиках з переважно чоловічою аудиторією і середнім віком від 30 років. Наші покупці люблять: автомобілі і журнал Top Gear (автомобільні сайти і фанклубы, інтернет-магазини, форуми автомобілістів) політику, фінанси і журнал Forbs (фінансові сайти, якщо у вас конвертує форекс партнерка на вашому сайті – годинник/телефони теж норм) (фінансові та політичні форуми і блоги, в ідеалі РБК) добре одягаються, ходять в нічні клуби і читають GQ (модні сайти, інтернет магазини для чоловіків) займаються спортом, стежать за собою і читають Mans Health (футбольні сайти, сайти всіх інших видів чоловічого спорту, екстремальні види спорту). люблять сайти з жовтою пресою та інші новини (новинні сайти) захоплюються технікою (складні специфічні галузі для дорослих чоловіків, наприклад будівництво тендери) відпочивають на морі (сайти туристичної тематики) люблять полуничку по жорсткіше) (без коментарів) люблять хороше вино корисну і смачну їжу у дорослих чоловіків – дорослі хобі (полювання, риболовля, оружее).

Якщо у вас немає сайту, можна створити безкоштовні оголошення з вашими рефссылками на slando, irr, molotok та ін. Дорвеї — звичайно так. Стукайте в аську 4444000 за ключами. Контекст – якщо тільки по НЧ. Свої інтернет магазини буде можливість просувати після нового року, у мене за планом в січні запуск WitheLable.

Ну і розкажи про плани на наступний рік.
Робити життя наших партнерів краще і краще! Збільшити оборот в 2 рази. Збільшити кількість офера (у січні дуже класного офера запустимо) Ввести нові рекламні інструменти і матеріали (нові вивантаження, формати відео-реклами) Завершити розробку WitheLable – інтернет-магазину для партнерів (версія 1.1 вже буде готова в січні 2012 року). Мета не тільки стати CPA партнеркою номер 1 в рунеті, а йти попереду планети всієї.

P. S. 1 грудня ми запустили конкурс -«Кращий прорив грудня» Конкурс проводитися тільки серед нових партнерів, які зареєструються з 1 по 25 грудня! Переможець визначається по колонці «Дохід» у розділі «Статистика» – партнер, у якого ця цифра буде більше, в період з 1 по 25 грудня отримає планшет Apple iPad 2 32 ГБ і фірмову футболку MaxTrust Team. Подивитися спеціальний топ партнерів, зарегистрованных в період з 1 по 25 грудня можна тут. Подивитися топ всіх партнерів тут. Відчуй новорічну конверсію!!!

Ось статистика одного з партнерів за листопад (викладаю з його дозволу, статтею кликабельна)

Інтервю з творцем MaxTrust

Обговорити партнерську програму MaxTrust можна на форумі: http://forum.searchengines.ru/showthread.php?t=672510. Прочитати статтю-великий мануал по системі «Як заробити на партнерській програмі MaxTrust.ru 1000$ в місяць» можна тут. Зареєструватися в партнерській програмі можна за цим посиланням http://maxtrust.ru/registration/

Ми буквально недавно познайомилися з хлопцями з MaxTrust і були приємно здивовані високим рівнем, який вони задають для своєї роботи. На цей рівень мимоволі хочеться рівнятися і самому. Ну а полити на них трафіку — це питання буквально завтрашнього дня. Щас тільки налаштуємо рекламну кампанію.

Терехов.